اعتبار کالا برگ الکترونیکی شارژ شد

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : اعتبار کالا برگ الکترونیکی برای همه خانوار‌های یارانه‌بگیر شارژ شد.

مختار احمدی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : با توجه به اجرای موفقیت‌آمیز طرح کالابرگ الکترونیک به‌صورت آزمایشی در چهار استان هرمزگان، قزوین، مرکزی و گیلان، اجرای این طرح به صورت ملّی و در سراسر کشور آغاز شد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گفت: با اجرای این طرح از این پس یارانه بگیران استان می‌توانند یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی، از این اعتبار برای خرید ۱۰ قلم کالای اساسی مشمول طرح ملّی کالابرگ الکترونیک استفاده کنند.

وی افزود: در صورت استفاده از این مزیت، به‌میزان اعتبار استفاده‌شده، از یارانه ماه بعد خانوار کسر و بقیه به‌صورت نقدی در زمان مقرر به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

احمدی گفت: خانوار‌هایی که یارانه دریافت می‌کنند برای مشاهده میزان اعتبار، فهرست کالا‌ها و فروشگاه‌های مشمول طرح ملّی کالابرگ الکترونیک کد دستوری #۲۸*۷۸۸* را از طریق شماره همراه سرپرست خانوار، شماره‌گیری و یا به درگاه اینترنتی shoma.sfara.ir مراجعه کنند.

در حال حاضر فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، افق کوروش، دیلی مارکت، جانبو و برخی فروشگاه‌های خُرد که مجهز به بارکدخوان شده‌اند، به این سامانه متصل هستند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار