به میمنت میلاد امام زمان (عج) ۳ قاتل بخشوده شدند

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از سازش ۳ فقره پرونده قتل عمدی منجر به قصاص نفس در شهرستان‌های بوکان ارومیه و ماکو خبر داد.

 رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در آستانه میلاد با سعاد یگانه منجی عالم بشریت ۳ فقره پرونده قتل عمدی منجر به قصاص نفس در شهرستان‌های بوکان ارومیه و ماکو منجر به سازش گردید و ۳ نفر انسان با همت و بزرگ منشی و از خودگذشتگی اولیاءدم حیاتی دوباره یافتند.

ناصر عتباتی می گوید: در این روزها پنجاه و چهارمین سازش قتل امسال، با تلاش مجموعه دستگاه قضایی استان و هسته‌های جهادی بخشایش، مددکاران زندان، ائمه جماعات، پدران شهید، روحانیون و منتفذین محلی به سرانجام رسید و سه نفر انسان به آغوش خانوده بازگشتند.

وی ادامه  سازش در پرونده قتل در شهرهای ارومیه، بوکان و ماکو اتفاق افتاده که قدیمی ترین آنها مربوط به سی سال پیش می باشد که در آن فردی با هویت معلوم در سال ۱۳۷۲ مرتکب قتل دو نفر شده بود که با مساعدت و میانجیگری مسئولین قضائی شهرستان اعم از رئیس حوزه قضائی، دادستان و رئیس دادگاه کیفری ۱۰۱ ماکو و نیز اعضای هسته بخشایش و برخی از معتمدین محلی از اهل تسنن و با تلاش‌های مجدانه و پیگیری‌های مستمر رئیس محترم شعبه مذکور اولیاء دم از حق قصاص خود گذشته و بدین ترتیب در این پرونده قاتل، پس از ۳۰ سال از قصاص نفس رهایی یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.