دعوت ۳ فوتسالیست ناشنوای کرمانی به اردوی تیم ملی

علیرضا مختارآبادی، بهاره هراتی و زهرا ناصری به اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران دعوت شدند.

حجت الاسلام عرب رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان کرمان با اشاره به دعوت ۳ بازیکن ناشنوای کرمانی به اردوی تیم ملی فوتسال گفت: علیرضا مختارآبادی تنها بازیکن کرمانی فوتسال ناشنوایان است که با نظر سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران به اردوی نهایی تیم ملی دعوت شده است.

او افزود: تیم ملی فوتسال ناشنوایان آقایان اکنون مراحل پایانی آماده سازی خود را برای حضوری قدرتمند در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۳ سپری می‌کند و کادر فنی با دعوت نفرات برتر کشور، امید کسب مقام برتر در این رقابت‌ها را دارند.

حجت الاسلام عرب با اعلام اینکه این اردو تا ۲۴ اسفند ادامه دارد، تصریح کرد: مختارآبادی باید امروز ۱۷ اسفند خود را به کادر فنی تیم ملی در سمنان معرفی کند.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش به اردوی تیم ملی ناشنوایان بانوان اشاره کرد و گفت: بهاره هراتی و زهرا ناصری از کرمان نیز بنا به تصمیم کادر فنی، به اردوی نهایی تیم ملی فوتسال ناشنوایان بانوان ایران دعوت شدند.

او افزود: اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان بانوان از ۱۸ تا ۲۵ اسفند در تهران برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عرب تصریح کرد: این اردو برای شرکت تیم ملی در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۳ به میزبانی کشورمان در تهران برگزار می‌شود.

او بیان داشت: همچنین انیس ابراهیمی بازیکن کرمانی که می‌توانست در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرد با بدشانسی و مصدومیت بد موقع مینیسک زانو، نامش از لیست نهایی تیم ملی خط خورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.