اعلام نرخ کالا‌های اساسی تنظیم بازار در آذربایجان غربی

معاون بازرگانی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اعلام نرخ کالا‌های اساسی گفت: مشکلی در تامین اقلام اساسی وجود ندارد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی در حاشیه جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مشکلی در تامین اقلام اساسی وجود ندارد و نرخ کالا‌های اساسی تنظیم بازار شب عید و ماه مبارک رمضان در این استان اعلام شد.

نادر رحیمی افزود: کالا‌های اساسی از قبیل شکر هر کیلو به قیمت ۲۰ هزار تومان، برنج تایلندی هر ده کیلوگرم به قیمت ۱۸۰ هزار تومان، برنج هندی هر ده کیلوگرم به قیمت ۳۵۰ هزار تومان، مرغ منجمد هر کیلو به قیمت ۴۳ هزار تومان، گوشت گوساله منجمد به قیمت میانگین هر کیلو ۱۵۶ هزار تومان طبق قیمت‌های مصوب ستاد تنظیم بازار در این ایام توزیع خواهد شد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان تامین شده و آماده توزیع در مراکز عرضه و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در سطح استان است.

وی افزود: ایجاد تعادل در قیمت‌ها و آرامش در بازار اقلام اساسی از اولویت‌های این قرارگاه و اهداف تنظیم بازار است و نظارت و بازرسی‌ها در این ایام با استفاده از ظرفیت کارکنان در شهرستان‌ها تشدید می‌شود.

رحیمی ادامه داد: در سطح شهرستان‌ها نیز نظارت‌ها بر عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی و گوشتی توسط اکیپ‌های دامپزشکی افرایش می‌یابد.

وی اضافه کرد: در بحث نظارت بر نانوایی‌ها با تاکید بر فروش نان با کارتخوان با شناور شدن سهمیه آرد نانوایی‌ها و تحویل آرد بر اساس تراکنش نانوایی‌ها، با خروجی گزارش گیری شده از سامانه نانینو است که فروش خارج از کارتخوان، منجربه کاهش سهمیه آرد واحد نانوایی و کاهش سهمیه استان خواهد شد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان یادآور شد: عرضه این کالا‌ها با نرخ مصوب دولتی در نمایشگاه‌های منتخب که محل آن‌ها از سوی ستاد تنطیم بازار تعیین و اعلام می‌شود از ۱۸ اسفند آغاز و تا ۲۸ اسفند نیز ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.