بیلد مدعی شد؛

مولر از بایرن جدا می‌شود

توماس مولر در آستانه جدایی از ترکیب تیم فوتبال بایرن مونیخ قرار گرفت.

 توماس که توانسته به تمام افتخارات رده باشگاهی از جمله دو بار سه گانه به همراه بایرن مونیخ دست پیدا کند، طی فصول اخیر از فرم خوب همیشگی به دور بوده و نتوانسته آن طور که باید و شاید انتظارات را برآورده کند.  

حالا اشپورت بیلد خبر داده بایرن مونیخ احتمال می‌دهد قرارداد فعلی مولر که تا سال ۲۰۲۴ اعتبار دارد، احتمالا آخرین قرارداد او با این باشگاه خواهد بود. براین اساس، بیلد پیش بینی کرده یورو ۲۰۲۴ طی سال میلادی پیش رو شاید پایانی بر دوران فوتبال باشکوه مرد زحمت کش بایرن و آلمان باشد. آن طور که گزارش شده، رسانه‌های مختلف با او ارتباط گرفته‌اند تا در اواخر دوران فوتبالش، او را همراهی کرده و همه چیز را فیلم برداری کنند.   

توماس مولر از سال ۲۰۰۸ و زمانی که از تیم جوانان به بزرگسالان منتقل شد، ابتدا به تیم دوم منتقل شد، ولی در همان سال به دلیل عملکرد درخشان، به عضویت تیم اصلی هم درآمد. مولر طی یک و نیم دهه بازی برای باوارایی‌ها، بیش از ۴۰۰ بار پیراهن بایرن مونیخ را به تن کرده و ۱۴۱ گل هم به نام خود ثبت کرده است.

طی دو فصل اخیر،  جمال موسیالا بوده که عملکرد بهتری در پست بازی مولر نشان داده و بیشتر از مرد کهنه‌کار آلمانی به کار گرفته شده است. در این فصل که نیمی از آن سپری شده، موسیالا ۲۱۳۴ دقیه و مولر ۱۴۵۶ دقیقه برای تیمشان به میدان رفته‌اند. مولر ۵ گل و ۱۱ پاس گل و جمال ۱۵ گل و ۱۲ پاس گل در همه رقابت‌ها به نام خود زده‌اند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار