پاسخ خانواده شهید عجمیان به وساطت شهاب حسینی و رامبد جوان

شهاب حسینی و رامبد جوان، چهار ماه بعد از واقعه شهادت جانسوز روح‌الله عجمیان، تصمیم گرفتند برای بخشش قاتلان جانی و آدمکشان اغتشاشگر از خانواده او رضایت بگیرند.

امروز در برخی از صفحات فضای مجازی، تصویری از شهاب حسینی و رامبد جوان در کنار برادر شهید سیدروح الله عجمیان منتشر شد. آنچه در توضیح این عکس آمده بود، این بود که این دو سلبریتی و بازیگر سینما چهار ماه بعد از واقعه‌ای که در خصوص شهادت آخرین فرزند این خانواده رخ داده بود، تصمیم گرفتند برای قاتلان شهید سیدروح‌الله عجمیان از خانواده او رضایت بگیرند تا مجرمینی که منجر به شهادت روح الله شدند، از دار مجازات رهایی یابند.

آنچه بر سر روح الله عجمیان آوردند!

اما روز واقعه روح الله کجا بود و آن‌ها که امروز این دو سلبریتی آمده بودند تا برایشان رضایت بگیرند دقیقا با این جوان ۲۷ ساله چه کردند؟

پنج‌شنبه ۱۲ آبان ساعت ۱۰ صبح سیدروح الله عجمیان که کارگر گچ‌کار بود، آماده رفتن به محل کار شد. لحظاتی پیش از رفتن دوستانش در بسیج خبر دادند اغتشاشگران می‌خواهند در کمالشهر کرج بلوا ایجاد کنند و فضا برای مردم عادی ملتهب شده و کار به ناامنی کشیده خواهد شد. سیدروح‌الله سریع به همراه دیگر دوستانش به این منطقه می‌روند تا با مدیریت فضا از ایجاد ترافیک و درگیری جلوگیری می‌کنند. در همین حین عده‌ای از اغتشاشگران سیدروح الله را به جرم اینکه بسیجی است زیر نظر گرفته و در نقطه‌ای از خیابان محاصره می‌کنند. دقایقی بعد لحظاتی بین روح الله و اغتشاشاگران می‌گذرد که اگر فیلمی از آن پخش نمی‌شد، قابل باور نبود که همه آن وقایع واقعاً رخ داده است.

در فیلم دیده می‌شود که پیکر روح الله از زیر یک کامیون توسط اغتشاشگران روی زمین کشیده می‌شود؛ در حالی که لباسی بر تن او نمانده است. یکی پای روح الله را کشیده و پیکر غرق به خونش را روی زمین می‌کشد؛ در حالی که زیرپیراهن او در بدنش تکه تکه شده، دیگری چاقو به دست سعی می‌کند از بقیه جا نماند و چند بار تیزی را بر بدن جوان بسیجی فرو می‌برد. یکی دیگر وقتی دست خود را خالی می‌بیند، شروع می‌کند به پیکر نیمه جان روح الله لگد زدن تا هر طور شده او نیز افتخاری برای خود دست و پا کند!

اما، ماجرا از آنچه نوشته شد بسیار دردناک‌تر و تأسف‌بارتر است.

یکی از دوستانش آنچه را دیده اینطور روایت می‌کند: «دست‌هایش را مثل صلیب بازکرده بودند و نیمه برهنه روی آسفالت رها بود. صدایش کردم، جوابی نشنیدم، اما هنوز شهید نشده بود. آمبولانس رسید. راننده گفت با این شلوار نظامی نمی‌توانیم مجروح را به جایی برسانیم. اگر اغتشاشگران بفهمند که مجروح نظامی است، سد راهمان می‌شوند و شاید هم به او آسیب بیش‌تری برسانند. به هر زحمتی بود شلوار نظامی را بیرون آوردیم. راننده راست می‌گفت؛ در طول مسیر اغتشاشگران بار‌ها به آمبولانس سنگ زدند، جلویمان را گرفتند و داخل آمبولانس را بررسی کردند تا نکند مجروح، نظامی باشد. در مسیر بیمارستان بودیم که روح الله شهید شد.»

پاسخ خانواده شهید عجمیان به وساطت شهاب حسینی و رامبد جوان
تصویری از پیکر بی‌جان شهید سیدروح الله عجمیان

پدر شهید عجمیان: هرگز رضایت نمی‌دهم

وقتی ماجرای رضایت گرفتن را شنیدیم با خانواده عجمیان تماس گرفتیم تا برایمان از این دیدار بگویند. پدر شهید که در یک خانه بسیار کوچک و محقر در اطراف کمالشهر کرج زندگی می‌کند و مستأجر است (گزارش فارس را از خانه و کاشانه شهید عجمیان اینجا بخوانید) می‌گوید: وقتی این دو بازیگر تصمیم گرفتند برای گرفتن رضایت به خانه ما بیایند، من و مادر روح الله نبودیم. دو برادر دیگر روح الله میزبان آن‌ها می‌شوند و تنها به احترام اینکه آن‌ها مهمان هستند، قبول می‌کنند صحبت‌هایشان را بشنوند.

پاسخ خانواده شهید عجمیان به وساطت شهاب حسینی و رامبد جوان
نمایی از منزل شهید عجمیان

این پدر شهید می‌گوید: اگر چه من آن‌ها را ندیدم، اما اعلام می‌کنم به هیچ عنوان حاضر به رضایت دادن نیستم. آن هم نه به خاطر مظلومیت پسرم و خون بناحق ریخته شده‌اش ـ که اگر تنها این موضوع بود شاید حاضر به مجازات کسی نبودم؛ اما آنچه این جماعت کردند براندازی نظام اسلامی و مبارزه با دین اسلام بود. آن‌ها جامعه را به ناامنی کشیدند تا اسلام از بین برود و من ابداً تحمل این کار را ندارم و قطعا رضایت نخواهم داد.

پاسخ خانواده شهید عجمیان به وساطت شهاب حسینی و رامبد جوان

پدر و مادر شهید بر پیکر پسر مویه می‌کنند

اگر پست‌های جماعت سلبریتی نبود، شاید بسیاری از این وقایع رخ نمی‌داد

خواهر شهید نیز می‌گوید: «وقتی برادرم با این دو بازیگر سینمای ایران مواجه می‌شود، به آن‌ها می‌گوید: اگر پیام‌ها و پست‌های جماعت سلبریتی نبود، شاید بسیاری از این وقایع رخ نمی‌داد.»

وی می‌گوید: امثال این دو سلبریتی در همه این مدت یا ساکت بودند یا حرفی در جهت آرام کردن فضا نزدند. حالا چه شده که یادشان افتاده بیایند منزل ما؟ آن‌ها با چه رویی اصلا دست به چنین کاری زدند؛ در حالی که هیچ موضعی در خصوص شهادت مظلومانه برادرم که آنطور وحشتناک با او رفتار کردند، نگرفتند.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۴۷
در انتظار بررسی: ۳
Iran (Islamic Republic of)
sanaz amini
۲۱:۱۴ ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
بنظرم واقعا کارشون بی شرمانه بوده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
لعنت خدا برکسانی که میخواستن برای قاتل این شهید رضایت بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
لعنت الله الی قوم الظالمین،خدایا آه دل مظلومان را دامن ستمگران بگیرد و آنان را به سزای عملشان برسان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
آقای شهاب حسینی و رامبد جوان خیلی حرف مفت میزنن، هر دو گرین کارت دارن بخاطر همین شهاب حسینی برای قاتلین شهید عجمیان وساطت کرده بخاطر همین گرین کارت آمریکا به روسیه میگه متخاصم ولی تا الان لال بوده که حرفی از جنایات کشورهای اروپایی و آمریکا و اسرائیل بزنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
این هنرمند نمایان حتی در زندگی نا متعادل و ناهنجارخود نمیتوانند تصمیم بگیرند حالا هم مانند آب لجن که گنداب را پیدا میکند دلشان برای همنوعشان میسوزد حتی اگربتوانند برای داعش هم پا در میانی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۸ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
جناب رامبد لطفاً در امور شهداء دخالت نکنید.شما بهتر است به امورات نگار خانم برسید و ایشان را جهت زایمان به کانادا ببرید. شما درد معروف شدن دارید و درد مردم را هیچگاه نداشته اید. نمک به زخم خانواده یک کارگر با شرف فصلی نپاشید. شما اگر درد خانواده جوان از دست داده ای را احساس میکردی فرزندتان در ایران متولد میشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
نگذرید،ازخون عزیزتان، خداشاهده من امروز فیلمشو ازتلویزیون دیدم آتیش گرفتم خدا لعنتشون کنه باعث بانیاشو خدا لعنت کنه این سلبریتی ها را که عامل بدبختی مردم شدن اون کریمی حرمزاده من ازاون دوران فوتبالم ازش بدم میامد الهی بحق پنج تن خون این عزیزان گریبانشون باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
حتما دکتر قاتل و زنش وعده های آن چنانی به سلبریتی های دوزاری دادند. وگرنه تا حالا چرا خفه خون گرفته بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
این اغتشاشات لکه ننگی بود بر جامعه هنری و ورزشی کشورمان
چون یه جورایی با سکوتشون مهر تایید بر اغتشاشات می زدند
هر چند در میانشان عده کمی سرباز وطن شدند(امیری و ...)
یه عده اشون خوار و ذلیل شدند(کریمی و )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
سلبریتی ها اکثرشون مجرمند چون نباید آن موقع به نشانه رضایت داشتن به اغتشاشات سکوت می کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
هر چقدر میخواهم تحمل کنم و هیچ نگویم نمیتوانم .در برابر رفتار و تقاضای بیخردانه و ظالمانه این دو سلبریتی نامرد که می خواهند خون مظلومان را پایمال کرده و از این راه برای دنیای مادی خود تولید آسایش نا به حق بیشتر از گذشته فراهم کنند. واقعا تحملش بسیار سخت است.
حیف از فرصتی که خداوند در دنیا در اختیار ما گذاشته است ؛ولی گروهی فقط دنیا را دستمایه خوشگذرانی خود میکنند. کاش و ای کاش هرگز پایتان به منزل شهید مظلوم نمی رسید و ادب و احترام و مهمانداری برادران ارجمند شهید شامل شما نمی شد.آنها از سر ادب ذاتی شان حضور شما را تحمل کردند. شما از سر چه این رنج مضاعف را بر آنها روا داشتید ؟ و داغ آنها را چند برابر و تازه کردید؟؟ ادامه خوشی دنیای شما چه بهای سنگینی از ملت می طلبد؟!؟!
خدایا این دو و هم فکرانشان را به نتیجه رفتار و کردار و نیت هایشان در دنیا و آخرت گرفتار کن.
Iran (Islamic Republic of)
الی
۱۴:۲۳ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
رامبد ‌شهاب حسینی کی هستن تازه به دوران رسیده ها نه باید اعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
قریشی
۲۱:۳۸ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
اینها نوچه ها و ستون پنجمی های دشمنان ملت ایران هستند اما در قالب وطنی . از یک سو اغتشاشگران را به کشتن بچه های بی سلاح بسیجی، آتش زدن بسیجی ها، بانکها و ساختن کوکتل مولوتوف تحریک می کردند از اینسو دارند از همانهایی که با طناب پوسیده سلبریتی ها دارند ته چاه نابودی سقوط می کنند استفاده ابزاری می کنند ... برای یکبار و برای همیشه باید زبان دراز و بی محابای این سلبریتی های در پیتی را طوری کوتاه کرد تا درس عبرتی برای هفتاد نسل آینده باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
خدا صبر به خانواده شهید بده
و خدا لعنت کنه این منافقین داخلی رو و گامبد و شهاب هم روش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
ختخخخ
گامبد رو خوب اومدی جالبه
خخخخخخ گامبد چه خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
لعنت خدا بر دشمنان دین که هر روز با گفتار و رفتارشان داغ دل خانواده معظم شهدا را تازه می کنند.
به راستی اگر شما سلبرتیها جای خانواده
این شهید عزیز بودید ،چکار می کردید؟!
شماها با همکاری و تشویق و بودجه دولت و این مردم رشد و نمو و پیشرفت
و شهرت پیدا می کنید ، آنوقت متأسفانه برخی از شما سنگ غربیها را به سینه می زنید .
Iran (Islamic Republic of)
A.m
۱۰:۰۶ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
در اکثر نظرات تعجب از شهاب حسینی هست وخجالت از شهید بابایی واقعاً جای تأسف داره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
این فقط«پول ومزد»میشناسه،از«مزدور»توقع بیش ازاین نداشته باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خوشنود باشی وما رستگار
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۸:۲۲ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
شمارا خدا دیگه عکسشو نزارین قلبم درد گرفت لعنت خدا بر قوم الظالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۳ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
لعنت بودین سلبریتی های بی سواد که جای قاتل و مقتول و رو عوض می کنن
شهادت یک پسر مظلوم ۲۷ ساله دلشون رو به رحم نیاورده اونوقت برای قاتلین چه دلسوزی می کنن
بابا شما دیگه کی هستین
مردم دیگع از ذات خبیث ای سلبریتی های چند چهره باخبر شدن
لعنت به رامبد جوان و امثالهم
Iran (Islamic Republic of)
دنیای گرگ صفتان
۲۳:۵۴ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
به اینا میگن هنرمند اینا فرصت طلب هستن اصلا کدومشون فقط یکبار تو رسانه برا سر زدن به خانواده این شهدا قدمی برداشتن هنرمند یعنی آقا تختی مرد بود در کنار مردم غیرت شرافت مردمی بودن رو به همه درس داد پهلوان وافتخار کشور بود با مردم بود
Iran (Islamic Republic of)
شعور جهانی
۲۳:۴۷ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
شهید عجمیان گناهش چی بود که اینقد شکنجه اش دادند بالاغیرتا هرکی تقاضای عفو برا قاتلین داره فقط یک لحظه فکر کنند پسر خودشون یا برادر خودشون جای این شهید دارن اینجور شکنجه اش میدن بازم حاضرن ببخشن آقای شهاب حسینی تو برو در زندان اوین چی دیدی شاید ترانه علیدوستی دوباره گذرش به اونجا افتاد وبهت نیاز داشت شرم وحیا هم خوب چیزیه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۱۹ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
خداوند رحمتش کنه انشاالله همه مارا هم هدایت فرماید
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۰:۲۲ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
متاسفانه بیشتر کسانی که از طریق صدا و سیما به شهرت میرسند، به اشتباه فکر میکنند که فهم و شعور بیشتری نسبت به دیگر هموطنان خود دارند که این هم بخاطر جوانانی هست که آنها را الگوی خود قرار می‌دهند. از همین رو به خودشان اجازه میدهند در هر موضوعی دخالت کرده و اظهار نظر کنند و برخی پا را فراتر گذاشته و کسانی را که از آنها پیروی میکنند را تحریک کنند و به دستگاههای دولتی تهمت بزنند. آقای جوان که در خنده وانه میگفتی مردم ایران ما شما رو خیلی دوست داریم، چرا رفتی فرزندت رو خارج از وطن به دنیا بیاری؟ برای راحت گرفتن مجوز اقامت در أینده نبود؟ آقای شهاب حسینی که مدتی بجای شهید سرافراز اسلام، شهید بابایی بازی کردی، حتی یک لحظه به واقعیت شهید فکر نکردی که اینطور به دنبال نجات کسانی شتافتی که قصد وطن فروشی داشتند؟ یعنی همان چیزی که شهید بابایی برای جلوگیری از آن شهید شد. به شما و دیگر سلبریتی های که راه درست رو گم کردن پیشنهاد میکنم کمی به اتفاقات و اعمال خودتون فکر کنید، ان شاالله که راه درست رو پیدا کنید.
Iran (Islamic Republic of)
hasan
۱۹:۱۰ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
مگراین یزیدیان رااعدام نکردند هنوز ؟؟
..نمیدونم منتظر چی هستین این آشغالها را هنوز نگه داشتن واسه چی حیف نون که به این داعشی ها میدین هی هرروز داغ خانواده شهید عجمیان وعلیوردی وبقیه را تازه ترمیکنین با زنده نگهداشتنشون
Iran (Islamic Republic of)
ژیکان
۱۸:۲۹ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
بنظر من مشکل مردم ما بیشتر اوضاع بد اقتصادیه نه حجاب و بی حجابی.من فیلم درگیری رو دیدم.آخه این چه رفتار دور از انسانیته که انجام دادن.یکیشون که مثلا ورزشکاره این رسم جوانمردی نبود.گیریم که بسیج مردم رو داره می‌کشه.تو چرا عین اونا حتی بدتر رفتار کردی؟تو آدمی؟واقعا درد توی بدنم پیچید فیلم رو دیدم.بیچاره مادرش که می‌گفت فیلم رو تو دادگاه دیده که ای کاش نمی دید.خاک تو سرتون که اینطوری مبارزه میکنید.حیف طناب دار که به گردنتون افتاد.دو تا آدم ابله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
سلبریتی های دوزاری مثل رامبد جوان و شهاب حسینی و پرویز پرستویی عقده ی دیده شدن دارن ، عقده ی مخالف با هرچی که مخالفِ افکار یا عیشُ نوششون هست ، با اسم دین برای خودشون جایگاه میخوان، خودشون رو عالِمِ کل می دونن و تو همه چی نظر میدن ، خونِ امثالِ این سَید و قاتلان این سید به گردنِ اینهاست ، اگر در آتش اغتشاشات نمی دمیدن و فقط حرف نمیزدن شاید این اتفاقات نمی افتاد ،اون دنیا حتی خدا هم به دادتون نمیرسه ، چون خودِ خدا هم قاضیست و هم اجرا کننده ی حکم ، بدا به حالتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
رامبد جوان که تکلیفش معلوم است حداقل شهاب حسینی از شهید بابایی شرم میکرد و در چنین کاری پا پیش نمیگذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
سلام
همه میدانیم که

خون دلواری و امیر کبیر هم توسط خائنان داخلی ریخته شده..!!

ننگ بر خائن وطن فروش
امنیت فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
رو که نیست سنگ پای قزوینه روی این جماعت ، با اینکه به نسبت بقیه اون به اصطلاح هنرمندان آقای رامبد جوان و بخصوص سید شهاب حسینی رفتار به نظر من انسانی تری داشته اند ولی این رضایتی که برای قاتلانی با این رفتارهای غیر انسانی میخواستند بگیرند به هیچ وجه قابل تصور نیست رضایت برای قتل غیر عمد خوبه انسان پا بذاره ولی نه برای این قاتلای بالفطره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
شهاب حسینی از کی سید شده ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
رامبد هم سید شده ؟؟؟؟ از کی تا حالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
گامبد کی بیده؟؟؟؟؟؟
خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
اونوقت بعضی ها بخصوص سلبیریتی ها میگن چرا سوریه عراق با داعش جنگ کردین؟
تو ایران داعش سازی و سوری سازی نمیشه
نمونه شو دیدین چ راحت ب جون علی وردی یا عجمیان افتادن اونم توسط هموطنانش
اگه قصد برخورد متقابل بود دیگه پلیس مان در میدان اغتشاشات تا این حد هموطن شو اینقدر در حد مرگ نزده و نمیزنه
در دست عجمیان و علی وردی هیچی وجود نداشت
پس غفلت میکردیم شیطان در وجودمون هر یک ما رخنه میکرد اوضاع کشورمون بدتر از سوریه میشد
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۱۱:۴۰ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
آقای شهاب حسینی توبرو بازن هم سن دخترت عشق کن تورو چه به کار خیر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
اون موقع که این جوان به فجیع ترین شکل کشتن چرا حتی یک پیام کوتاه برای هم دردی ندادید منزلشون نرفتید دلجویی کنید تسلیت بگید ولی برای مزدوری مثل باران کوثری تادم زندان رفتید وای به حال شما که انقدر ظالمید نسبت به مومنین و شهدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
اگر از خون ارمان بگذرند نه تنها به ارمان بلکه به کشور هم خیانت کردند باید این بیشرفها به همان روشی که این جوان رو به شهادت رساندند به درک واصل کرد یکبار اعدام کافی نیست حامیان این جنایت هم باید گوشمالی درست وحسابی داده بشن خانوادخ محترم علی وردی شما رو به خدا ورسول خدا قسم اصلا گذشت نکنید من‌به عنوان یک غریبه وقتی شنیدم بر سر یک بچه شیعه این بلا رو اوردن کلی گریه کردم‌خدا به داد دل شما برسه فقط اعدام به بدترین شکل ممکن‌تا در عبرتی برای بقیه بیشرفها بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
چه کسانی واسطه سدند که خودشان آتیش بیار معرکه بودن اگر صدا سیما بخواهد فیلم اینها را بخش کند از این به بعد یعنی فیلم جدید به شعور ملت خیانت کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
این دونفر اگر زمان مختار بودند برای شمر وحرمله ابن سعد و خولی وبقیه واسطه میشدند وطلب ببخشش میکردن چر یک با از حق نیروی انتظامی بسیجی درآن زمان دفاع نکردن که الان روی واسطه گری را داشته باشند این بی خانواده های بی هنر که دلقک بازی مطبری بلدند صلاحیت این کار ها را ندارند ببخش در اسلام کار پشندیده ای است ولی برای کسی که از روی نا اگاهی م تکب قتل شود عجمیان راشهید کردند ودر تلوزیونهای بیگانه مثل یزیدیان جشن وسرور راه انداختن وبا احساسات ۹۰ ملیون نفر بازی کردن اگر بخوهند رصایت بگیرند باید از ۹۰ ملیون نفر رضایت بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
پناه بر خدا، کشور رو اراذل و اوباش گرفته و همه بیخیالن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
شهاب حسینی ورامبدجوان غلط زیادی کردندکه چنین وساطت وقیحانه وبی شرمانه ای کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
مرگ بر دروغ گو
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۷:۰۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
به شهاب بگین اسم سیدو برداره از جلو اسمش. اینا یزیدین تا حسینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
این دو دلقک نان به نرخ روز خوار نیز باید محاکمه شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
بخشش؟
چطور وقتی مهسا امینی بخاطر بیماریش مرد ، حرف از انتقام میزدین فقط؟
ولی برای قاتلین وحشی حرف از بخشش؟ اونم قتل عمد
هه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۱ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
حرف حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
پس چرا شما از خون مهسا امینی نگذشتین؟
تازه نه کسی اونو زده بود نه بلایی سرش اورده بودن طبق مستندات !
خودش بخاطر بیماریش از دنیا رفت ولی شماها چیکار کردین؟نظامو قاتل کردین! بخاطر یک نفر جون کلی انسان دیگه رو چه اینوری چه اونوری تو خیابون گرفتین! وقتی شما از خون امینی نگذشتین ما هم از خون شهیدمون که با ناجوانمردی از دنیا رفت نمی گذریم
.
خجالت آوره این عکس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
مهسا امینی خونی نداشت مثل خیلی ها با اجل طبیعی از دنیا رفت و اگر هم کشته شده باشد با مسموم کردن یا چیز دیگر بدون تردید کسانی کشتند که مرگ او را بهانه فتنه انگیزی و آشوب در کشور عزیزمان قرار دادند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
مهسا امینی رو همون هایی کشتن که دانش آموزان مظلوم رو مسموم میکردن که مدارس دخترانه تعطیل بشه و بندازن گردن نظام، دقیقا کار اسرائیله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
سلام
سال ۹۴ اولین بار اخبار نوع کشتن و جنایات داعش رو در عراق که میخوندم فکر میکردم شقی ترین و پست ترین نوع بشر این ها هستن،اما امسال که نحوه زجرکش کردن این جوان ها رو توسط عده ای که نمیدونم اسمشون رو چی بذارم دیدم،متوجه شدم داعشی شدندخیلی هم کار سختی نیست، مناسفم برای امثال بازیگران و چهره های مشهوری که نان و نمک این مردم و کشور رو خوردن ولی تحت تاثیر جو و هیجانات و رفتارهای احساسی و غیرمنطقی، پشت به تمام انسانیت و ارزش ها کردند،بسیجی بودن امثال عجمیان و هم وطن بودنشون رو در تظر نگیرید،حداقل انسان که بودن؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
آقای شھاب حسینی و آقای رامبد جوان
سوال از شما داریم
اگر فرزند شما بود بہ وسیلہ ھمچین جنایتی از دستش میدادید
شما چہ می کردید ؟؟؟؟؟؟
اگر برای شما اتفاق افتادہ بود از سمت مردم ھیچ واکنشی از محکومیت دریافت نمیکردید و ھمہ سکوت میکردند شما چہ میکردید ؟؟؟؟؟؟
آیا وساطتت رو برای گذشت قبول میکردید؟؟؟
از قصاص قاتلین فرزندتان گذشت میکردید ؟؟؟؟
چرا شماھا در این وقایع سکوت کردید و اگر حرفی زدید بہ نفع منافع دشمن بود ؟؟؟
مگر شماھا فرزندان این آب و خاک نیستید ؟؟؟
مگر با نون و آب این مملکت بہ این جایگاہ نرسیدید ؟؟؟؟
پس چرا زمانی کہ حتی یک کلمہ حرف شما تاثیر گذار بود یا سکوت کردید یا بہ نفع دشمن سخن گفتید ؟؟؟؟
مردم ایران از عملکرد شما و ھمکارانتان گلایہ ھای فراوانی دارند و این روزھا رو فراموش نخواھند کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
آقا ش رو بردار
به جا رامبد بنویس گامبد
سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
یه دلیلی که این سلبریتی ها ساکت نشستند ترس از تخریب شدن چهره توسط اغتشاش گرابود واینکه بعضی از مردم ازاین دسته سلبریتی ها انتظار وساطت داشتند.و این جور که من اطلاع دارم خانواده یکی از این اعدامی ها قبل از اغتشاشات از پلیس برای ترک اعتیاد پسرش کمک گرفته بوده ومن فکر می کنم شاید این مصرف مشروبات و وسوسه دیکران باعث شد اینطور یه نفر و شهید کنندبه هر حال دیگه اونا تو اون دنیا فهمیدن درست وغلط چیه مام نمی تونیم از طرف خودمون براشون لعنت بفرسیم.روح شهید عجمیان شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
قاتل که چه عرض کنم وحوش به تمام معنا بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
بهتر است این دو دلقک خودفروخته برای ویزا و اقامت امریکا و کانادا بدانند خود اونها اونقدر منفور و از نظرها افتاده اند که برن فکر یه میانجی باشند که پا درمیانی کنه مردم شنیدن حتی نام منفورشان رو تحمل کنند و اجازه بدن باقی عمر کثیفشان رو در ایران بمانند... این دو بی شرم و امثال این دو یادشان رفته در روزهاییکه دشمنان همه برای براندازی نظام اسلامی که خون هزاران شهیدی که هر موی اون شهدا به هزاران نفر مثل این وطن فروشان می ارزه به پاش ریخته شده ... اونوقت این مفت خورهای بی شرم که لیاقت بازیگری دوره گرد هم ندارند و با پول این مردم برای خودشان زندگی مرفهی تشکیل دادند ولی حالا که شکمشون سیر شده میرن بچه شون رو در خاک دشمن بدنیا میارن و علنا خاک کشورشون رو بی ارزش معرفی میکنند اونقدر گستاخ و بی چشم و رو شدن که میان واسطه بخشش یه مشت جنایتکار بشن... حتما اربابشون دستور داده اگه موفق بشن براشون امتیازاتی صادر میشه و ویزا و اقامتشون تضمین میشه... بیچاره های نوکر صفت برای تضمین ویزا و اقامت در خاک دشمن و خیانت به خاک و وطن خودتان تا چقدر هزینه حاضر هستیدبپردازید دیگه چیزی و ارزشی براتون نمونده که بخواهین خرج کنید اگه من جای این خانواده معظم شهید بودم با لگد از خونه بیرونشون میکردم
Iran (Islamic Republic of)
الف
۱۱:۲۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
شهاب حسینی و رامبد ، هر دو از اغتشاشگران هستند. چون از انها حمایت می کنند
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۴:۱۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
قبل از حرف زدن فکر کنیم بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
از اغتشاشگران هم بدترند چون عامل فتنه و جنگ روانی هستند
Iran (Islamic Republic of)
با احترام به روح شهید عزیز عجمیان یادش گرامی باد
۱۱:۱۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
وقتی به جامعه نگاه میکنیم ، بعضی چیزها را میبینه ، کاملا مقیاس فهم و درک رو متوجه میشود ، مثلاً کسی که بند گردن یک سگی رو دستش هست و به اون میگه پسرم یا دخترم یا عزیزم یا بچم و ..... اینجا خلا فکری و اخلاقی و رفتاری مشخص میشه و همینها برای جان انسانهای پاک و متدین و خوب ارزش قائل نیستند!!!! هر چند فرهنگ غرب و شرق در کشور ما نفوذ کرده ، ولی هنوز تمدن ایرانی زنده است ، در بحث قاتلین هیچ ابهامی وجود ندارد و فقط اون لحظه ای که شهید عزیز زیر دست و پای تعدادی مورد ضرب و شتم قرار میگیرد رو تصور کنید؟ یک آدم به کجا میرسه که چنین بدرفتاری وحشیانه رو انجام میده؟ من خیلی ها را میشناسم که گرسنه هستن یا مخالف هستن ولی آنقدر قدرت فهم و درک دارن که از اینکار ها بسیار بدشان می آید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
شما کامنت هارو بخونید همه گفتن حکم خدا که اعدام هست اجرا بشه چرا؟ چون انسانیت دارن ، حالا جز یکسری ذات خراب که اصلا بویی از انسایت نبردن و خویی حیوانات جنگل رو دارن؛ بی گناه با بلوک و سنگ یا قساوت قلب تمام کشتنش جوری که حیوانات وحشی هم اینکادو نمیکنن ، از داعش هم بدتر
کینه و نفرت وقتی از بین میره که افراد دارای این خصوصیات و تفکر که چون شبیه من نیست و چون خوبه پس باید بکشمش! از رو زمین پاک بشن ،
افرادی که با کینه و نفرت جَوون مردم رو بی گناه بدون سلاح چون فقط بسیجی بوده و حزب الهی شهید کردن ، افرادی که بخاطر یک شلوار نمیذاشتن امبولانس بره
وقتی اینا و امثال این ها رو زمین نفسشون قطع بشه ، کسایی که از روی کینه و نفرت مانع سلب آرامش یک جامعه میشن، اون موقع دنیا جای امن تری هست
این ربطی به دین نداره به ذات و انسایت ربط داره هر کی ساز مخالفشو بزنه با اینکه کامل در جریان نحوه شهادت این شهید بوده، بویی از انسانیت نبرده اون هم داعشیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
درود و رحمت خدا بر شهید عزیز روح الله عجمیان و رحمت خدا بر کاربر ناشناس ۱۱:۱۲
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۰:۵۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
احسنت به والدين شهيد عجميان
يك شاخه از اغتشاش در اين مملكت ، برمي گرده به برخي از سلبريتي هاي بدرد نخور مفت خور كه عاقبت يا وطن فروش شدندو فراري و يا با حرفهاي احمقانه اشان برخي از جوانان ماجراجو را خام كرده و به خيابانها كشاندند.
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۰:۵۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
حیف نقش شهید عباس بابایی،که شهاب حسینی بازی کرد
واقعن ازت همچین انتطاری نداشتم
با چه رویی رفتین رضایت بگیرین؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
یه نکته ایی رو توجه کردید
اونم این عکسه

اگه اینها رفتن رضایت بگیرن وهدفشون خیر دیگه عکس لازم نیست
خدا می بینه
وگرنه که دوحالت داره ....یا خانواده شهید از این ها خواستند باهاشون عکس بگیرند ....که بعیدبه نظر میرسه ...یا هم اونها اینقدر وقیح وبی شرم شدند که برای ثابت کردن این وقاحت به مردم وخوشحال کردن دل ارباباشون عکس میگیرند تا اونهام مطمئن بشن اینها گوش به فرمانند...
وگرنه عکسو واسه چی گرفتن ومنتشر کردند ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
حدس دوم کہ زدید واقعیت دارہ
اینھا بہ کشور ارباب رفت و آمد دارن اگر بر خلاف میل ارباب سخن بگن باید دور کشوری رو کہ تشریف میبرن خط بکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
این رامبد و شهاب غلط کردن میخوان وساطت کنند زمان اغتشاشات چیکار می کردند الان میخوان واسه داعشی ها رضایت بگیرند
تف به شرفشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک. اللهم العنهم جمیعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
کارگر گچ کار؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
بلہ کارگر گچ کاری
میتونی بری تحقیق کنی بپرسی و با چشم خودت ببینی کہ کارگر بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
عجب کارگر گچ کاری....10 صبح میرفته سر کار؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
رامبد جوان فکر کرده برنامه خندوانه اس

بگه بزور بخند
بعد هی مسخره بازی در بیاره ملتو بگذار سرکار
گنده تر از این ها فهمیدن این آدم کش ها چه غلطی کردن ساکت نشستند سرجاشون ....

حتما چهار روز دیگه هم به پدر شهید میخواد بگه
بخند وزندگی کن .....لابد اون هم که کشتند را هم فراموش کن....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
اینا زلزله خوی و ترکیه و سوریه رو دیدن، این همه مدت اغتشاش رو دیدن، الانم مسمویت بچه ها رو هم دیدن احتمالا بعد بهترین کاری که میتونستن کنن این بوده که بیاد پا درمیونی کنه که قاتل آزاد بشه؟
چه قدر زمانه نشناسی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
سلام
برادر خوب و هنرمند متعهد آقای سید شهاب حسینی
شما دیگر چرا؟
چرا تاکنون سکوت کرده اید را درک نمیکنیم و بیشتر تعجبمان از شما بخاطر پادرمیانی شما برای جلوگیری از قصاص قاتلان فرزندان ملت ایران است.همان هایی که امنیت ملت را به آتش میکشیدند و نوجوانان را به انحراف میکشیدند و می فریفتند و همکاران شما و سلبریتی ها برای ادامه دار شدن زندگی مرفه دنیایشان دم برنیاوردند و سکوت کردند و گروهی دیگر از همکاران شما بر آتش فتنه می دمیدند.
همه این رنج را که بر ملت وارد ساخته اید را به حرمت هموطنی تحمل کردیم.حال دیگر نمک بر زخم مان نزنید که شکایت از شماها را نزد پروردگار میبریم و ...
و خدای ناخواسته زبان به نفرین باز شود و...
Iran (Islamic Republic of)
تاشناس
۱۰:۵۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
چرا قاتلان کیان با سماک و پیدا نکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
منفی دادم چون هنوز سلبریتی ها رو نشناختی
Iran (Islamic Republic of)
من بر عکس همه پشت خنده هام غمه متولد ۷۵
۰۵:۳۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
بسیجی و مذهبی نیستم ولی کاری که با این شهید کردن هیچ وقت یادم نمیره مظلومانه غریب گیر آوردنش و شهیدش کردن اولین باریه که برای یه نفر گزره کردم و هیچ وقت از یادم نمیره اونوقت این دوتا لومپن اروپا پرست با چه رویی رفتن خونه این شهید اینارو باید دوبار اعدام کنند یک بار کمه.
فقط اعدام و اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
احسنت
حرف حق زدی
تعجب میکنیم از کسانی کہ این صحنہ وحشیانہ رو میبینن و باز ھم بہ دنبال تبرئہ این قاتلان ھستن واقعا اینھا از انسانیت از رحم و مروت آیا بویی بردن یا نہ ؟؟؟؟؟
صحنہ ای کہ تا زندہ ایم فراموش نمیکنیم چہ شھید عجمیان چہ شیھد آرمان چہ شھدای دیگہ این اغتشاشات ھر وقت یادشون میکنیم غم سنگینی بہ قلب آدم میشینہ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
معلوم مذهبی نیستی خخخخخخخخخخخخخخ تواگه مذهبی نیستی پس مذهبی چیه ؟؟ خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۱:۴۵ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
ناشناس 18:10
چه دشمنی با مذهب و دین خدا داری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
این دوتا با چه رویی دارن میرن
واقعا این دو خیلی پررو هستن در همه چی میخواهن دخالت کنن برو به دلقک بازیت برس جوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
انسان موی تنش سیخ می شه وقتی صحنه شهادت را می بینه و موی تنش می ریزه و قتی دنائت سلبریتی ها را در در خواست بخشش می شنود.
جناب ناجوانمرد هنوز آب ها از آسیاب نیفتاده و اگر اشوبی بشود دوباره همان خواهی شد که بودب و به ریش ملت خواهی خندید چنانکه در کاندا خندیدی.
این ها آمده اند تا رد پای خود را بر خون شهید پاک کنند ، نگاهی به سه ماه قبل خود بیندازید و خجالت بکشید.گرفتن رضایت از خانواده شهید برای یزید و شمر زمانه !!!
زمانی که پیام تحریک اغتشاش می دادند خدا یادشان نبوئ؟ و حالا از کرم و بخشش خدا را برای نجات قاتل هم داستان خود مایه می گذارند؟ اینان در نقش فرماندهان داعش هستند
Iran (Islamic Republic of)
توحید
۰۰:۴۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
تازمانی که خشم و کینه و نفرت باشه بین مردم کشورمان حالش خوب نمیشه به امید روزی که ایرانی شاد و پیروز و آزاد به دور از هر گونه خشم و انتقام و جهالت باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
توحید جان
شما دقیقا منظورت چیه ....
کدوم خشمگینه....کدوم کینه ...کدوم نفرت ......یه جوری دوپهلو حرف نزنید که اگه هرکدوم از طرفین زور شد شما بتونی از این جمله ات دفاع کنی.....
برادرم در برخی مسائل محافظه کاری درست نیست باید تکلیفتو با برداشت از واقعیت ها که دیدی وشنیدی اعلام کنی ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
اینجا دیگا حرف کینه و خشم نیست حق و نباید پایمال کرد خانواده این شهید محترم حق دارند هر تصمیمی بگیرند به خدا هر وقت این تصاویر رو میبینم گریه م میگیره به چه جرمی این جوان واینجوری بی رحمانه شکنجه میدادن اعدام حکم ناچیزیه برا این داعشی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
حکم خداست
تو از خدا بالاتری؟
اتفاقا نفس کشیدن همچین آدم های فاسدی رو زمین خشم و کینه و نفرت رو زیاد میکنه
هر موقع خواهرت یا برادرت یا پسرت رو اینجوری بی رحمانه کشتن طوری که هر انسانی که حتی دین هم نداشته باشه دلش کباب میشه تو برو دست قاتلینشونو ببوس و با لبخند رضایت بگیر
زمین گرده
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۷:۱۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
ظلمت بیشتر بهت میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
اگر عزیز خودتو هم مثل وحشی ها می کشتند اینطور از خشم و نفرت حرف میزدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شادی ایرانی ربطی به حق و عدالت ندره .ناجوانمردانه و با بی رحمی کشتن .حق دارند خانواده اش .منم بودم به این وحوش رحم نمی کردم
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۱:۴۸ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
یکی از نام های مستعار متداول بین منافقین ، توحید بود.
خاک گور به حلقت منافق بی شرف ، تا در جهنم آزاد و رها شادی کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
واقعا چقدر پررو هستن
حتما خانواده قاتل ها رفتن دروغ سرهم کردن این دو تهییج کردن ک واسطه شن
اخه شما دوسلبیریتی ها چ گلی بر سر مردم ایران زدین
خب مثل بقیه کار کردین پول گرفتین فقط شما بازیگر بودین
عجمیان یک کارگر بود
شما با معروفیت شناخته شدین برا مردم این جوان با پینه های دستان کارگری برای خدا شناخته شد
ایا حق این جوان از زندگی این بود؟؟؟
ولی حق شما اقامت در کشورای خارجی ؟؟؟
یعنی این جوان ب اندازه شما تلاش نکرده در کارگری ساختمان؟؟؟
کمی حس کنین فرزند خودتون بود چیکار میکردین؟؟ ومقامات کشور تابعیتی تون بسیج میکردین برای تنبیه کل مردم ایران علاوه بر قاتل
Iran (Islamic Republic of)
سیفی
۰۰:۱۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
یا حسین.یا حسین یاحسین.این کار شمر و یزید ایرانی در قرن حاضره نه عرب های هزار سال پیش.آره واقعا حالا شمر و یزید را بهتر می شناسیم‌.صد رحمت به اون عرب ها لااقل ادعای فرهنگ و تحصیلات نداشتن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
اخه پلشت ها همین بسیجی ها و سپاهی ها هستن ایرانو نگه داشتن تا مثه طگ هار بریزید بیرون وگرنه سر خودتونو خونوادتون زیر چکمه های داعشی ها و اسرائیلی ها له میشد
الهی خدا نسلتونو منهدم کنه
لعنت به سر تا پای همه برندازا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
زمین گرده ، کارما وجود داره ..
خدا تک تکشونو لعنت کنه
حکم خدا رو اجرا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
کثیف ترین موجودات زمین همینایی هستن که نوشتن بخشش!
شماها بویی از انسانیت نبردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
من خودم مخالف حجاب اجباری هستم و از وصع مملکت داری واختلاس خسته ام ولی اگرمنم جای این پدر ومادر بودم رصایت نمیدادم این جوان با بی رحمی یه مشت دیوانه جانش را از دست داده شما دو نفر واقعاخجالت نکشیدید با چه رویی رفتید وحشی گری هم حدی دارد ادما چقدر بد رحم شدن مثل گرگ دریدن این جوان را
Iran (Islamic Republic of)
عصر بیداری
۲۱:۲۴ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
من دو کلمه حرف با این آقایان دارم وجدانتون بذارید پای محکمه قضاوت آقای شهاب حسینی دیروز برا آزادی ترانه علیدوستی از در اوین دور نمیشد آیا برا تسلی دل پدر این شهید یک باره به خودت زحمت دادی ارتین بچه بی گناه شیرازی چه کسی بیچاره اش کرد آن دانشی پست فطرت و امروز قاتلان شهید عجیمان فرقشان با این دانشی تو چیه که این آقایان دارند دنبال رضایت می‌گردن یکی نیست به این آقایان بگویید لطفا این ۲۰۰نظری که الان فرستادن بخوانند تا حرف دل مردم بدانند شهاب حسینی و امید جوان کافیه اینقد فرصت طلب نباشید همه خسته شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
من به رامد جوان کاری ندارم چون معلوم الحال است. سید شهاب الدین حسینی از جدت خجالت نکشیدی؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۰۵ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
حتما باید حساب بانکی این ۲ سلبریتی بررسی شود که آیا پولی از آن جنایتکاران به حساب آن ۲ سلبریتی واریز شده یا نه؟! یا به خاطر پول زیاد این کار رو کردند یا همدست آن جنایتکاران هستند،در هر صورت این کارشون جرم بوده و باید مجازات شوند ،مرگ بر هر چی سلبریتی.
Iran (Islamic Republic of)
سعیدتوفیق
۲۰:۴۴ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
لعنت بر تمام نیم لیتری های کثیف و دشمن انقلاب اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
متهم قتل شهید عجمیان: ماهانه ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون درآمد دارم
حمید قره‌حسنلو: من و همسرم فرزانه قره‌حسنلو به‌طور ناخواسته در این اجتماع وارد شدیم! در اتوبان دنبال راه برگشت بودیم که صحنه ضرب و جرح شهید عجمیان پیش آمد. همسرم در محل وقوع جنایت جمعیت را کنار می‌زد تا شهید را نزنند! من از صحنه زدن شهید بدون منظور فیلم گرفتم! بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون درآمد ماهیانه دارم.
قاضی: شما جمعیت را کنار می‌زدید تا صحنه بهتر تصویربرداری شود. کسی که ماموریتی ندارد چرا باید فیلم جزییات صحنه را تهیه کند و در همه صحنه‌ها پیگیرانه حضور داشته باشد؟ همسرتان در بازجویی اعتراف کرده که شما لگد به شهید زدید.
نماینده دادستان: شما به‌عنوان یک پزشک در صحنه جرم حضور داشتید اما به شهید عجمیان که روی زمین افتاده بود، لگد می‌زدید. عینک‌تان در جایی که پیکر شهید عجمیان افتاده بود، بوده است. برای کفش‌تان که آغشته به خون شهید عجمیان بود چه توضیحی دارید.
مرگ بر این قره حسنلوی کثیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
خدا نسلش بزنه
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۱:۵۵ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
ابتدا باید حکم پزشکی این دکتر قره کی را باطل کنند ، دیه خون مقتول را از داراییش بگیرند و سپس در محل جنایت و ملاء عام با تحقیر اعدامش کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
مادر شهید‌ عجمیان: صورت پسرم خونی بود؛ تاالآن ندیده بودم؛ در دادگاه دیدم پسرم را چه طور زده‌اند
هر کجا بزمِ عزای یا حسین بر پا شود
اندر آنجا نوحه خوان و سینه زن زهرا شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
این دو تا یه ذره بصیرت ندارن
مرگ بر سلبریتی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
هموطن ناشناس ساعت ۲۰:۰۴
چه توقعاتی دارید شما. آخه بصیرت آن هم از سلبریتی جماعت!!
کوچکترین انتظار هم که «دانستن حد و حدود خودشان است یا پا را دراز تر از گلیمشان» است را رعایت نمیکنند .چه رسد به رفتار بصیرتی. یا رفتار خردمندانه هم اصلا در کارشان نیست یا لااقل اگر این را هم نمی توانند فقط کافیست عملکرد و رفتارشان معمولی و عادی باشد. صد افسوس که آنها عوضی تر از این صحبت ها هستند.
خداوند به حق شهید از هیچکدام از آنها نگذرد .و رسواتر از پیش شوند.و شرشان را به خودشان برگرداند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
قاضی محترم هرگز رحم نکنید همانطور که رحم نکردند.باچه رویی به منزل شهید رفته اند.اگر همان رفتار با عزیزان خودشان می شد حاضر ب بخشش بودند؟؟« قاتلان شهید مظلوم باید زجرکش شوند»
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
وقتی تریبون به یه مشت لامذهب میدین بهتر این نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
رامبد رو که من اصلا آدم حسابی حسابش نمیکنم
اون یکی شهاب هم همینطور
تا الان سراغی از شهید نگرفتن حتی یه تسلیت هم نگفتن به چه رویی رفتن رضایت بگیرن
خیلی پست هستن
Iran (Islamic Republic of)
سیدکاظم حسینی کاکلکی
۱۸:۳۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
مرگ وننگ بر رامبد جوان بی خرد وشهاب حسینی بی شرم که اومدن برای فامیلاشون از خانواده شهید عجمیان رضاییت بگیرند......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
خانواده شهیدم رضایت بدن اینا مفسدفی الارضن اعدام میشن اگر اینطوری به هر جانی رضایت بدی که امنیت واسه خودتون هم نمیمونه علی دایی یادتونه واسه یه گردن بند چی کار کرد به قران شهرت شعور نمیاره مدرک شعور نمیاره بعضیا ژنتیک بی شعورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
بچه های خودشون رو ریز ریز کنید ما میریم واسه قاتلاشون رضایت میگیریم
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۱۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
موقعی که این شهید با آن قساوت قلب شهید شد ، مرده بودید یک تسلیتی ، محکومیتی ، اعلان انزجاری چیزی بکنید حالا رفتید برای رفقای داعشی تان رضایت بگیرید ، از شما کثیف تر خودتان هستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
احسنت
اینا خیلی کثیفن
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۲۲:۳۰ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
لعنت به این سلبریدیهای بیسواد نون به نرخ روز خور جمهوری اسلامی مار تو آستینش پرورش داده فقط همینقدر بدونید که در پس این زندگی کثيف حسابوکتابی خاهدبود که در رفتن ازش امکان پذیر نخواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
تقصیر ماست که این برنامه خندوانه را می دیدیم ما بهشون عرصه دادیم و بزرگشون کردیم فکر نمیکردم یک روزی اینقدر ازشون نفرت پیدا کنم لعنت بر امثال این سلبریتی ها و طرفدارانشان
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۷:۰۴ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
سال ها دستمزد کلان از بیت المال گرفت و به ریش ملت خندید. بخند خندوانه ، بخند خندوانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
من یکی که اصلا خندوانه نمیدیدم حالم از برنامه اش و خود گامبد بهم میخورد
میزدم رازبقا
Iran (Islamic Republic of)
سام
۰۵:۱۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
خخخخخ الانم میخندم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
اگر پست‌های جماعت سلبریتی نبود، شاید بسیاری از این وقایع رخ نمی‌داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
با نگاه مردم به پول و شهرت رسیدند و حرف از ایران زدند؛ اما خودشان اقامت خارج از کشور گرفتند و فزندانشان را در کانادا و آمریکا و اروپا شناسنامه‌دار کردند!
البته آنها ذات کثیفشان را نشان داده‌اند ولی ما چرا همچنان روی خوش به این نمک نشناس‌ها نشان میدهیم !!!
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۱۴ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
چه. زیبا گفت هادی چوپان‌،خاک ایران نمک نداره ، این دوزاری ها در این خاک به شهرت و پول رسیدند و لگد به وطن می زنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
درسته کثیف تر و خائن تر از سلبریتی ها خودشان هستند . با ایران نابغه و مشهور می شوند برای دیگران خوش خدمتی می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
مصداق مسئولین و خانواده شان را مثال بزن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
کاری که اینهاکردندشبیه جانیان کربلابود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
شرم برشما باد با چه توجیهی روشنفکرانه ای (اصلا چطور روتون شده با این نیت پاتون رو خونه پدر بزرگوارشهید بزارین)ننگ برشما سلبریتهای بی‌غیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
سلا برشهیدان مرگ بر براندازان این آغاز راه است بد خواهان بدانند راه شهیدان تا ظهورحضرت حجت ادامه دارد
Iran (Islamic Republic of)
حرفهای پنهان
۱۳:۲۳ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
آقای حسینی وجوان شماها حالتون خوبه مشکلی ندارید نسکافه قهوه سفارشی ندارید هوای خانه شماها خوبه ظاهرا که خوبه
United States of America
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
بخشش از اخلاق مومنان است از قدیم گفتن در عفو لذتی است که در انتقام نیست یقین دارم این فرد توبه کرده و بعد از این بخشش همچون شهید عجمیان والا مقام یک ولایت معاش واقعی خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
بخشش شرایط و اصولی داره که در اسلام ذکر شده چرا اسلام رو عمقی بررسی نمیکنید و با نگاه سطحی خودتون و جهت سو استفاده شخصی و به میل خودتون این اصول رو سوء تفسیر میکنید چرا از خدای بزرگ و متعال به خاطر تحریف اصول نمیترسید چرا وقتی که باید از حق دفاع کنید ساکتید و جای حق رو ناحق و جای ناحق رو حق جلوه میدید مطمئن باشید کسانی که گفتار و عملشون ضد حق هست حساب و کتاب اصلیشون در قیامت انجام میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
از کجا یقین داری توبه کرده؟ خدایی چیزی هستی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۷:۱۴ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
ببخشید شما از کجا یقین پیدا کردین که طرف توبه کرده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
همون ولایت معاشی بهتر از غربگدایی و وطن فروشی وبی غیرتیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
خدا شفات بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
شما بشین سرجات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
شما خود قاتل هستید یا همدست و راهنمای او؟
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۲۳:۲۷ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
بیا چنان عفوی یادت بدیم که در تاریخ به یادگار بماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
دوستانی که دم از عفو و بخشش و رفتار مومنانه و ....میزنند، خدای ناخواسته اگر فرزندانتان و عزیزانتان کوچکترین آسیبی ببینند آنگاه رفتار شما و عملکردتان را چگونه میخواهید توجیه کنید!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
از: ملت مظلوم و قهرمان ایران
به:مدعیان دروغین بخشش و سلبریتی های نان به نرخ روز خور و نامردان روزگار

الکی ادای آدمهای مهربان و بخشنده و از خود گذشته در نیاورید.اگر شما به جای خانواده شهید مظلوم بودید معلوم نبود چه حرکات و رفتاری داشتیدو...
پس بنشینید و سکوت کنید که سخن بیجای شما همانند سکوت بیجای خودتان و هم مسلک هایتان ناجوانمردانه و ظالمانه و بی شرمانه و...است.
»»»ترحم بر پلنگ تیزدندان. ستمکاری بود بر گوسفندان

پناه بر خدا از زشت رفتاری شما.
پروردگارا برای هیچ یک از بندگانت بدی نمی خواهم ولی گروهی از آنها بی دردانه و ناجوانمردانه مطالبه گری می کنند.و مظلومان را آزار صدچندان می دهند.آنها را اگر قابل اصلاح نیستند به نتیجه رفتار و کردار خودشان گرفتار کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
به حق شهید که از روزگار سیلی محکمی بخاطر پیام وقیحانه ات بگیری.
بی ادب دروغگو اگر کسی هم معاش مدار باشد،خود تو هستی که از خون مظلوم برای دنیای خودت میگذری و حتی هتاکی هم میکنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
در اسلام قصاص هم هست که خداوند در قرآن راجع به قصاص فرموده مایه ی زندگی است ولکم فی القصاص حیاه یا اولوالالباب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
شما بچه ات به این وضع زجرکش کنن وبکشن اونموقع ببینم دم از بخش میزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
چه قدر شهادت شهید عجمیان مظلومانه بود همانند امام حسين عليه السلام و مختار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
همانند سربازان امام حسين عليه السلام به شهادت رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
پایان مماشات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
سلام سلام
راستی ؛
بچه ها ،
یه چیزی رو می دونین ...؟؟؟؟

خون دلواری و امیر کبیر هم توسط خائنان داخلی ریخته شده..!!

ننگ بر خائن وطن فروش
امنیت فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
بله میدونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
خیلی جالبه رضایت برای پزشکی که ماهانه ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون حقوق میگیره و وظیفش نجات جان مردم که پسر ۲۷ ساله کارگر را کشته واقعا جالبه.
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۷:۱۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
قتل جوان مومن مستضعف به دست خبیث مستکبر کافر ، پرسش این است : اگر جریان برعکس بود ، آیا به سرعت حکم اعدام انجام نمی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
آقای حسینی راستی حال فرزندان شما : محمد
مین جان و امیرعلی جان چطور است...؟؟؟؟
چند فروخته ای؟ برادر جان... .جان برادر را...؟؟؟؟؟
در پناه حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
یعنی اگر فرزند خود رامبد کشته شده بود هم می بخشید؟!
بعلاوه اینکه اگر خانواده شهید عجمیان هم ببخشند ما نمی بخشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
همون که کانادا به دنیا اومد؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
توحید
۰۰:۴۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
تا زمانی که امثال شما تندروها باشند کشورمان روز خوب نخواهد داشت ولی خداوند خودش حامی مردم آگاه ایران هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
حرف مفت نزن تندرو چیه قتل کرده باید حلق آویز و اعدام بشه که خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
به توحید: انشاء ا... کس و کارت توسط همین آشوبگران کشته شدند تو تندرو نباش و ببخش قاتلین رو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
تندرو؟؟؟؟ میشه معنی کنید تندرو را؟؟؟؟ می خوای بکشی بکش دیگه این وحشیگری و سنگدلی چیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
آقای
سید شهاب الدین حسینی تنکابنی..

بالاخره زامبی های زمانه ، شما رو هم گاز گرفتند..!!!؟!؟؟؟؟؟!؟!؟!!!
حیف...


چند فروختی؟؟
برادر جان؟؟؟؟؟؟؟
.. جان برادر را ...!!؟


« خداوند نور الهی هدایت را برتمام تاریکی های عالم بتاباند »
آآآمین

یا حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
یادتان رفته ناامنی‌ها رو
بچه هامون رو درست تربیت کنیم تا از این مسائل اتفاق نیافتد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
من به پای پدر این شهیدعزیز می‌افتم که رضایت ندهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
والا منم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
منم به همراهت ببر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
مساله فراتر از یک مساله شخصی است.که جاش برسه باز هم دل آدم از خطا و گناه یک انسان به رحم میاد. اما اینجا نشان میده اگر زمام امور به دست این افراد بیفته همان رفتار داعشی ها را دارند.باهاش دشمنی بکشش .دیگه لگد و اهانت به بدنش را از کجا دراوردی؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
درود به شرف شهید عجمیان
۱۲۳
آخرین اخبار