برگزاری اولین رویداد استانی فناورانه کشاورزی و منابع طبیعی

اولین رویداد استانی فناورانه کشاورزی و منابع طبیعی - در مسیر کشاورزی دانش بنیان - در کرمانشاه برگزار شد.

سیامک آزادی رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه، گفت : از آنجایی که کشاورزی یکی از حوزه‌های اولویت دار کرمانشاه بوده و از محور‌های توسعه استان محسوب می‌شود، برگزاری چنین رویداد‌هایی می‌تواند در جهت رشد و تقویت این حوزه به استان کمک کند.

آزادی با بیان اینکه آینده اقتصادی کشور دیگر دست صنعتگران با سابقه و با منابع مالی بالا نیست، گفت: قطعا استارتاپ‌ها و کسب و کار‌های نوپا آینده اقتصادی کشور را در دست خواهند گرفت، لذا ما هم برای اینکه از توسعه جا نمانیم باید روی برگزاری بیشتر این دست استارتاپ‌ها و رویداد‌ها سرمایه گذاری کنیم.

وی اشاره‌ای هم به ویژگی‌های ایده پردازان موفق داشت و از افراد صاحب ایده خواست شکست در رویداد‌های اینچنینی را هم موفقیت پنداشته و آن را به نردبانی برای پیشرفت خود تبدیل کنند.

وی با اشاره به اهدای کمک هزینه از سوی پارک علم و فناوری کرمانشاه به ۱۰ نفر اول این رویداد جهت شرکت در رویداد ملی که قرار است اردیبهشت ماه برگزار شود، گفت: امیدواریم این حمایت بتواند در ارتقای ایده‌های نخبگان حوزه کشاورزی استان تاثیرگذار باشد و آن‌ها با شرکت در رویداد علمی بتوانند برای خود شریک‌های تجاری و همکاران خوبی را پیدا کنند.

آزادی اشاره‌ای هم به روند افزایشی تعداد شرکت‌های دانش بنیان در استان کرمانشاه داشت و گفت: در حالیکه سال گذشته ۶۲ شرکت دانش‌بنیان در استان فعال بود، هم اکنون این تعداد به ۸۲ شرکت رسیده است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۴۵۰ واحد فناور و دانش بنیان در استان فعال است که ۸۲ واحد آن دانش بنیان است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.