مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام خبر داد

آمادگی ۱۳ مجتمع خدمات رفاهی برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: ۱۳ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در کنار ۷ راهدارخانه ثابت آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

سیدزاهدین چشمه خاور، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام  با اشاره به اینکه مجتمع‌ها در ارتقای ایمنی جاده‌های استان و رضایتمندی مسافران نقش بسزایی ایفا می‌کنند، اظهار داشت: برنامه ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و راهدارخانه‌های استان انجام شده است تا مسافران در ایام نوروزی برای استراحت کوتاه و رفع خستگی از این اماکن بهره‌مند شوند.

وی افزود: به منظور ارتقای خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای در ایام نوروز، مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی مورد بازدید قرار می‌گیرند و وضعیت نمازخانه ها، راه‌های دسترسی، فضاسازی و سرویس‌های بهداشتی آن‌ها بررسی و رصد می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام ادامه داد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی برای تأمین امنیت و رفاه حال مسافران و رانندگان و کاهش تصادفات جاده‌ای احداث شده است و با ارائه خدمات متمرکز و مناسب و دسترسی سریع کاربران جاده‌ای به خدمات مورد نیاز، در کاهش میزان سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها نقش به‌سزایی دارد.

وی بیان کرد: از همه هموطنان خواهشمندیم سفر‌های خود را مدیریت کنند و با استراحت کوتاه در مجتمع‌های خدماتی رفاهی و راهدارخانه ها، سفری ایمن و بدون حادثه برای خود، خانواده و سایر کاربران جاده‌ای به همراه داشته باشند.

چشمه خاور در پایان یادآور شد: سامانه ۱۴۱ جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های مواصلاتی، شرایط آب وهوایی، انسداد و رخداد‌های جاده‌ای وشکایات مردمی وانتقادات وپیشنهادت بصورت شبانه روزی در خدمت هموطنان و شهروندان عزیز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.