معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

۵٠٠ برنامه طی نیمه شعبان در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای بیش از ۵٠٠ برنامه طی نیمه شعبان در استان خبر داد.

حجت الاسلام سید هاشم موسوی نیا معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دهها عنوان برنامه با پوشش مناطق مختلف استان طی نیمه شعبان در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای روستاها، مناطق شهری و دورترین نقاط نیز برنامه پیش بینی شده است، اظهار داشت: برنامه‌های محله محور در تمام شهرها پیش بینی شد.

موسوی نیا برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی، آذین بندی مساجد، خیابان‌ها و محلات، نور افشانی در شب نیمه شعبان، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی و برگزاری نمایشگاه‌ها در سطح شهرها و مدارس استان را از برنامه‌های پیش بینی شده نام برد و تصریح کرد: تبیین معارف مهدوی و برگزاری مراسم احیا در تمام مساجد توسط روحانیون مستقر، مبلغین و امام محله بین نماز ظهر و عصر و بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات استان گفت: مراسم پیاده روی در یاسوج از ساعت ۹ صبح از امام زاده عبدالله (ع) به سمت خیابان جمهوری و خیابان مصلی برگزار و در سایر شهرها نیز این برنامه را خواهیم داشت.

موسوی نیا گفت: همچنین در روستای «کتا» برپایی ایستگاه صلواتی ویژه و با حضور چندین روحانی بنام صورت می‌گیرد و در شهرها و محلات اجرای برنامه حرف آورد توسط ستاد نهضت پیشرفت بانوان در استان اجرا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.