معاون اقتصادی وزیر کشور:

مدیریت بر عرضه و تقاضای لاستیک به جد پیگیری و رصد می‌شود

کوشش تبار گفت: هر تولیدکننده‌ای به تنظیم بازار و رفاه مردم کمک کند در اولویت حمایت دولت قرار دارد.

محسن کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در جریان بازدید از شرکت تولید لاستیک در شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه گفت: لاستیک از جمله کالا‌هایی است که مدیریت بر عرضه و تقاضای آن در ستاد تنظیم بازار بطور جد پیگیری و رصد می‌شود.

کوشش تبار افزود: هر تولیدکننده‌ای که به تنظیم بازار و تأمین رفاه و جلب رضایت مردم کمک می‌کند در اولویت حمایت دولت قرار دارد و شایسته تقدیر است.

او با اشاره به روند پرشتاب تولید لاستیک در این واحد تولیدی اضافه کرد: این واحد برای تامین نیاز بازار به این محصول و تولید، در سه شیفت کاری و با ایجاد اشتغال برای افزون بر هزار نفرفعالیت می‌کند.

محسن کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور که عصر دیروز با هدف بررسی وضعیت و شرایط واحد‌های صنعتی استان مرکزی سفر کرده است از واحد‌های تولیدی شهرستان ساوه و زرندیه بازدید کرد.

در این بازدید که معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی، فرماندار شهرستان و مدیرکل صمت استان مرکزی حضور داشتند، معاون وزیر کشور از واحد‌های زرین دام پایدار و غذا فرآور پنگوئن در شهرستان زرندیه و شرکت لاستیک پارس در شهرستان ساوه بازدید داشت.

در جریان این بازدید‌ها مدیران عامل شرکت‌های تولیدی به بیان مسائل و مشکلات پیش روی واحد‌های تحت مدیریت خویش پرداختند.

محسن کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در ادامه سفر به استان مرکزی صبح امروز وارد اراک شد تا در سفر یک روزه خود وضعیت و شرایط واحد‌های صنعتی را هم بررسی کند.

کوشش تبار در بازدید امروز از شرکت و نوسازی صنایع گداختار، طرح صنایع نورد فولاد نویان، طرح تولید آند شرکت کربن صنعت امیرکبیر بازدید می‌کند و جلسه مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و نشست با فعالین اقتصادی و… از برنامه‌های سفر معاون اقتصادی وزیر کشور در اراک است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.