بقاع میقات‌الرضا(ع) میزبان زائران نوروزی خواهد بود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در ایام نوروز آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان و به ویژه بقاع میقات الرضا (ع) آماده میزبانی از زائران حضرت رضا (ع) است.

محمد احمدزاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در خصوص برنامه‌های این اداره کل برای استقبال از زائران در نوروز ۱۴۰۲ گفت: در ایام نوروز با توجه به اینکه در امسال محدودیت‌های ناشی از کرونا را نداریم، در طرح آرامش بهاری میزبان زائران نوروزی هستیم.

او افزود: با توجه به اینکه ایام نوروز با ماه رمضان متقارن شده، لذا طرح ضیافت الهی از دیگر برنامه‌هایی است که ویژه زائران در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه تدارک دیده شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ادامه داد: طی این ایام میزبانی از زائران در زائرسراها، تکایا و حسینیه‌ها در سطح شهر مشهد انجام خواهد شد.

احمدزاده بیان کرد: برگزاری طرح آرامش بهاری در ایام نوروز طرحی است که همه ساله از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در بقاع متبرکه برگزار می‌شود؛ لذا با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی نیز با طرح آرامش بهاری به صورت تلفیقی برگزار خواهد شد و در طول این ایام سفره‌های ضیافت الهی برای میزبانی از زائران آماده است.

او تصریح کرد: کلیه بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان در خراسان رضوی آماده میزبانی از زائران است، اما موضوع مورد توجه بقاعی است که در مسیر تردد زائران قرار دارد. برنامه‌های ویژه‌ای برای این بقاع متبرکه در نظر گرفته شده است. به طور کلی با توجه به اینکه در آستان مقدس تمام امامزادگان و بقاع متبرکه استان میزبان زائران هستیم، اما برخی از بقاع متبرکه که در مسیر تردد زائران است، به صورت ویژه میزبان زائران خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسام فرهنگی قوچانی
۲۰:۲۲ ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
امام زاده سلطان ابراهیم ع قوچان پذیرای مسافران عزیز می باشد
آخرین اخبار