استقبال متفاوت مازندران از گردشگران نوروزی

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران از استقبال متفاوت از گردشگران نوروزی خبر داد.

علی رجبی وندچالی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر که با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، فرمانداران شهرستان‌های چالوس، نوشهر، کلاردشت و نور در چالوس برگزار شد، گفت:در آستانه سال جدید ورودی و خروجی ها‌ی شهرستان‌ها باید با یک خلاقیت خاصی گل آرایی شود و در این ارتباط نیز می‌توان از ظرفیت‌های بخش خصوصی و تشکل‌های مردم نهاد استفاده کرد.

او از وضعیت نامناسب جایگاه‌های سوخت در استان انتقاد کرد و افزود: سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها در این چایگاه‌ها باید به طور پیوسته بازدید شود.

رجبی وندچالی گفت: مراکز پذیرایی بین‌راهی در استان و هم از محیط و سرویس‌های بهداشتی و نوع غذا‌های ارایه شده باید به طور پیوسته بازدید شود.

او افزود: ورودی شهرستان چالوس باید با برنامه‌ریزی بوده و رنگ و بوی عید نوروز بگیرد و در سواحل هم افزون بر برنامه‌های نشاط‌آور در باره عفاف و حجاب استفاده شود.

رجبی وندچالی گفت: به محیط زیست ماموریت داده شود که نایلون جمع آوری زباله در ورودی شهرستان چالوس در اختیار مسافران و گردشگران قرار دهند.

او افزود: در چیدمان سفره‌های هفت سین نیز لباس بومی و مازندرانی مدنظر قرار گیرد و یک دستگاه اتوبوس در مسیر ورودی شهر چالوس مهیا شود تا عده‌ای به‌عوان مترجم زبان‌های خارجی در آن مستقر شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.