کشف و ضبط شش محموله قاچاق کالا در چهارمحال و بختیاری

معاون بازرسی، نظارت و مبازره با کالای قاچاق سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: حدود ۶ محموله قاچاق در راستای اجرای طرح نظارتی نوروز در استان جمع‌آوری شده است.

غلامرضا قائدامینی با بیان اینکه در دو هفته گذشته حدود ۶ محموله قاچاق در چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری شده است، اظهار کرد: ۱۱۷ قطعه لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان، ۵۱ هزار نخ سیگار، ۲۷۵ کیلوگرم انواع مواد خوراکی و آشامیدنی و ۱۰۰ قطعه پوشاک و ۱۰۰ کالای قاچاق از سطح بازار جمع‌آوری شده است.

معاون بازرسی، نظارت و مبازره با کالای قاچاق سازمان صمت چهارمحال و بختیاری افزود: از ابتدای آغاز طرح نظارت بر بازار عید نوروز از دو هزار و ۲۱۲ واحد صنفی در حوزه کالا و خدمات پرتقاضا در استان بازرسی به‌عمل آمد.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه ۲۲۱ تخلف در قالب ۱۷۲ پرونده به ارزش ۱۷ میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری ارسال شده است، عنوان کرد: بازرسی‌ها تشدید شده است، بازرسان اتحادیه‌ها با بازرسان سازمان صمت همراه شده‌اند تا بازرسی‌ها به شکل تخصصی ادامه پیدا کنند.

قائدامینی با اشاره به اینکه بازرسی از اصناف در شهرستان‌ها نیز آغاز شده است، خاطرنشان کرد: همه واحد‌های صنفی مشمول طرح نظارتی شامل پوشاک، کیف، کفش، آجیل، میوه، خوار و بار، لوازم خانگی، موبایل و سایر خدمات پرمصرف مانند قالیشویی‌ها، خشکشویی‌ها، مکانیکی‌ها، آپاراتی‌های، تعویض روغنی‌ها، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه حداقل یکبار مورد بازرسی قرار خواهند گرفت.

معاون بازرسی، نظارت و مبازره با کالای قاچاق سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: مرکز پاسخگویی به شکایات مردمی با شماره ۱۲۴ نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار