ایجاد بیش از ۴۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد سمنان

رئیس کمیته امداد شهرستان سمنان گفت: بیش از ۴۰۰ فرصت شغلی برای مدد جویان کمیته امداد شهرستان سمنان با اعتباری در حدود ۳۷ میلیارد تومان خبر داد.

محبوبی، رئیس کمیته امداد شهرستان سمنان از ایجاد بیش از ۴۰۰ فرصت شغلی برای مدد جویان کمیته امداد شهرستان سمنان با اعتباری در حدود ۳۷ میلیارد تومان خبر داد.

رئیس کمیته امداد شهرستان سمنان در ادامه افزود: کمیته امداد به عنوان ارگان مجری اشتغال بیش از ۲۰۰ درصد از تعهد اشتغال خود را به انجام رسانده و ۳۹۰ مورد تعهد اشتغال را در سامانه به ثبت رسانده است.

محبوبی از راه‌اندازی اولین مرکز تخصصی اشتغال افق خبر داد و افزود: با راه‌اندازی این مرکز زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر فراهم شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: با افتتاح مرکز نوآوری قومس زمینه بروز خلاقیت و حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان و تجاری‌سازی محصولات فراهم شده و ۷ طرح دانش‌بنیان مورد حمایت قرار گرفته‌اند.

بنا به گفته محبوبی ایجاد اشتغال بدون مجری طرح برای ۱۵۵ نفر و کاریابی برای ۲۰۶ مددجوی کمیته امداد شهرستان سمنان در سال جاری فراهم شده است.

وی در نهایت شرایط دریافت تسهیلات اشتغال برای مددجویان و نیازمندان را عدم دریافت مستمری از ارگان و نهاد خاص، فاقد بیمه اجباری بودن و سرپرست خانوار و جز ۵ دهک پایین جامعه دانست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار