باشگاه صفوت قهرمان مسابقات شطرنج لیگ باشگاه‌های استان همدان

بیست و ششمین دوره از مسابقات لیگ باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد شطرنج استان همدان برگزار شد و باشگاه صفوت به مقام قهرمانی رسید.

بیست و ششمین دوره از مسابقات لیگ باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد شطرنج استان همدان پس از رقابتی جذاب و نفس‌گیر در ۹ دور به روش سوئیسی میان ۳۳ باشگاه و ۱۸۰ شطرنج باز به پایان رسید و باشگاه شطرنج صفوت عنوان قهرمانی مسابقات را تصاحب کرد، تیم هدف نایب قهرمان شد و تیم پیشکسوتان A به مقام سومی رسید، عنوان تیم برتر شهرستان نیز به جوانان ملایر رسید.

تیم اول ۱۴ سال مایزلیس، تیم دوم ۱۴ سال باشگاه شطرنج صفوت نوجوانان A و تیم سوم ۱۴ سال باشگاه شطرنج صفوت نوجوانان C شدند.

مقام اول میز‌های ۱ تا ۶ را به ترتیب امین غلامیان پور، محمدصدرا شجاعی نژاد، محمدحسین قنبرعلی‌فرزاد، ساسان علی‌بابایی، عطا امیرزاده و محمد بهاری به دست آوردند.

مراسم اختتامیه بیست و ششمین دوره قهرمانی باشگاه‌های استان همدان در مراسم باشکوه و مجلل اختتامیه جشنواره‌های شطرنج استان همدان که با حضور مسئولان ارشد استان، قهرمانان و اهالی شطرنج از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۹ اسفندماه در سالن آمفی تئاتر تلار معلم همدان برگزار خواهد شد، برقرار می‌شود و از عنوان‌داران لیگ استانی با اهدای جوایز و حکم قهرمانی تقدیر به عمل خواهد آمد.

امیرعرفان هاشمی، رئیس هیأت شطرنج استان همدان در پیامی ضمن عرض تبریک به قهرمان، مقام‌آوران و افتخارآفرینان مسابقات و اعلام خشنودی از مساعدت‌های صورت گرفته توسط باشگاه‌ها و شهرستان‌های حاضر در لیگ استانی از مسئولان برگزاری مسابقات هیأت، داوران، کادر اجرایی و همچنین شرکت‌کنندگان مسابقات به علت اجرای منظم و دقیق رقابت‌ها تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.