معرفی نفرات برتر جشنواره رسانه و منابع طبیعی کردستان

دومین جشنواره رسانه و منابع طبیعی کردستان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

اختتامیه دومین جشنواره رسانه و منابع طبیعی استان کردستان امروز در سنندج برگزار شد .

رتبه اول بخش گزارش به صورت مشترک به کلثوم مومنی و چنور صادقی از ایرنا رسید. در این بخش رامیار غفاری از خبرگزاری تسنیم عنوان دوم را به دست آورد و هیات داوران هیچ اثری را شایسته عنوان سوم ندانست.

در بخش تیتر کلثوم مومنی از خبرگزاری ایرنا به جایزه اول این جشنواره رسید و عدالت ناصری هم عنوان دوم را کسب کرد، هیچ یک از شرکت کنندگان در این بخش عنوان سوم را کسب نکردند.

رتبه اول بخش خبر هم به وریا کرمی از ایرنا اختصاص یافت و افسانه گلباغی از ایرنا و شیوا اردلان منش از فارس هم به صورت مشترک در این بخش حائز رتبه دوم شدند، زهره نادری مقدم هم رتبه سوم را کسب کرد.

در بخش عکس نیز هیات داوران مجموعه عکس بختیار صمدی از خبرگزاری فارس را حائز عنوان اول و سید مصلح پیرخضرانیان از خبرگزاری ایرنا را شایسته مقام دوم معرفی کرد.

در بخش فیلم و گزارش تصویری هم جایزه اول به بهنام امیری اختصاص یافت، جایزه دوم به طیب الله ویسی رسید و دلینا محمدی و شاهرخ محمدی هم به طور مشترک جایزه سوم را از آن خود کردند.

در بخش مصاحبه هم جایزه اول به شیرین مرادی از خبرگزاری فارس رسید، مقاوم دوم به هیوا محمدپور از بارانی نیوز اختصاص یافت و هیات داوران مقام سوم را به فرانک کیانپور از ایسنا اهدا کرد.

در بخش مقاله هم کسی رتبه نخست را کسب نکرد، اما آریان صلواتی از مجله منابع طبیعی و ویدا باغبانی از کردنامه عنوان دوم مشترک و عدالت ناصری از خبرگزاری شبستان مقام سوم را به دست آوردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.