مدیرکل ارتباطات و تعاملات راهبردی شورای عالی انقلاب فرهنگی:

افقِ ساترا روشن است

آل احمد گفت: با حمایت و پشتیبانی افق روشنی پیش‌روی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر است.

آل‌احمد مدیرکل ارتباطات و تعاملات راهبردی شورای عالی انقلاب فرهنگی به نمایشگاه رصتا آمد و از پلتفرم‌های حاضر در نمایشگاه بازدید کرد.

او با اشاره به اینکه بزرگترین حُسن برگزاری این جشنواره، معرفی ظرفیت‌هاست تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های جدّی آقای خسروپناه به عنوان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ارتباط با امور نخبگان و هیئت‌های اندیشه‌ورز و نخبگان در همه عرصه‌هاست. امکان دارد این نخبه ما در صنعت و یا حتی هنر باشد. از برگزارکنندگان این نمایشگاه باید تقدیر کنیم، اولین قدم است و تازه این راه شروع شده. بزرگترین حُسنی که برگزاری این نمایشگاه دارد معرفی ظرفیت‌هاست.

وی افزود: ممکن است قدم ناچیزی باشد در برابر آن ظرفیت عظیمی که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند در بخش‌های مختلف ظرفیت دارند ساترا انجام داده معرفی و شروع به کار، قدم بزرگی است برداشته شده است. اما اگر بگویم کجای کار هستیم، می‌گویم ابتدای راهیم؛ باید بیشتر کار کنیم چه در بخش معرفی و چه در بخش نظارت؛ در بخش نظارت ما باید از این مجموعه در جایگاه‌های مختلف حمایت کنیم.

مدیرکل ارتباطات و تعاملات راهبردی شورای عالی انقلاب فرهنگی تأکید کرد: بحث ما در شورای عالی انقلاب فرهنگی حمایت از مجموعه‌هایی است که نقش نظارتی دارند همچون ساترا؛ اما در ظرفیت‌ها هم باید ظرفیت‌ها را هدفمند هدایت کرد و کار صداوسیما و ساترا همین است. یعنی در واقع بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم که به تهدید تبدیل نشود.

وی خاطرنشان کرد: حرکت ساترا، حرکت درستی است. واقعاً جای چنین نمایشگاهی خالی بود منتها استمرار این حرکت‌ها نیازمند حمایت و پشتیبانی دستگاه‌های نظارتی و اجرایی خصوصاً صداوسیما را می‌خواهد. افق روشنی را پیش رو داد خصوصاً در مقوله نظارت؛ چرا که این فضای شبکه‌های خانگی هم نقاط منفی و هم مثبت دارند. نقطه مثبت باید تقویت و نقطه منفی حذف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار