یک عضو حزب‌الله:

ایران علیرغم تحریم‌های ظالمانه با جهان استکبار مقابله می‌کند

رئیس هیات شرعی حزب الله لبنان در دیدار با سفیر ایران در بیروت گفت که ایران علیرغم فشار و تحریم‌های ظالمانه آمریکا و غرب با جهان استکبار مقابله می‌کند.

مجتبی امانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان به همراه سید عیسی طباطبایی، نماینده مقام معظم رهبری در این کشور با شیخ محمد یزبک، رئیس هیات شرعی حزب الله دیدار و رایزنی کرد.

در این دیدار که در بعلبک برگزار شد حسین النمر، مسئول حزب الله لبنان در منطقه بقاع نیز حضور داشت.

مجتبی امانی با اشاره به عمق روابط جمهوری اسلامی ایران با شیخ محمد یزبک گفت که ما تلاش می‌کنیم در هر زمینه‌ای بتوانیم به اندازه‌ی توانمندی خود کمک کنیم و همچنین آرامگاه حضرت «خوله» را در شهر بعلبک زیباسازی کنیم.

از سوی دیگر شیخ یزبک نیز ضمن استقبال از مجتبی امانی و سید عیسی طباطبایی گفت که جمهوری اسلامی ایران علیرغم تحریم و فشار‌های ظالمانه آمریکا و کشور‌های غربی با جهان استکبار مقابله می‌کند و این کشور جز خیر وخوبی چیزی برای ما نمی‌خواهد، ما از طریق پروژه‌های متعددی که سید عیسی طباطبایی انجام داد، شاهد این مساله بودیم.

وی خاطرنشان کرد که ایران و مردم این کشور خواهان این هستند که تمام لبنانی‌ها با هم گفتگو کنند و به تفاهم برسند و مشکل ریاست جمهوری حل شود.

رئیس هیات شرعی حزب الله گفت که ایران آماده است تا بلاعوض و بدون هیچ چشم داشتی به ما کمک کند و این امر تنها در راستای اخوت و برادری است.

وی تاکید کرد که ما لبنانی‌ها نیز وظیفه داریم که محبت را با محبت جبران کنیم و باید در کنار هم بایستیم و با ظالمان و دشمنان انسانیت و همچنین دشمن صهیونیستی مقابله کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار