آیت الله دری نجف آبادی در همایش ائمه جمعه استان مرکزی:

در مسمومیت دانش آموزان دست بیگانگان و سرویس‌های اطلاعاتی در کار است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اغتشاشات و مسائل امروز کشور ریشه در رفتار سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه دارد.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، صبح امروز در گردهمایی ائمه جمعه سراسر استان مرکزی گفت: مطمئناً در مسئله مسمومیت دانش آموزان عزیز کشور دست بیگانگان و سرویس‌های اطلاعاتی آن‌ها در کار است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: آن‌ها با حمایت از افراد خاص و بزرگنمایی آن‌ها برای کشور چالش ایجاد می‌کند و متأسفانه برخی افراد ناآگاهانه آب در آسیاب دشمن می‌ریزند و امروز کار رصد بیگانگان و عوامل آن‌ها در وزارت اطلاعات از همه مهمتر است.

او اضافه کرد: امروز وزارت اطلاعات سپر بلاست و وظیفه وزارت اطلاعات خیلی سنگین‌تر از گذشته است، اغتشاشات و مسائل امروز کشور ریشه در رفتار سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه دارد و آن‌ها با جریان سازی جدید به دنبال به چالش کشیدن کشور هستند.

این عضو مجمع تشخصی مصلح نظام تصریح کرد: در مسئله اغتشاشات اخیر متاسفانه بر اثر یک سهل انگاری مشکلات بزرگی برای کشور ایجاد کردند و فتنه بزرگی برای کشور به راه انداختند؛ باید در موضع گیری‌ها و بیانات خودمان نهایت دقت را به کار ببریم تا باعث سوء استفاده دشمنان نشویم و خیلی باید هوشیار باشیم تا سوژه در اختیار دشمن قرار ندهیم.

او با اشاره به جایگاه وزارت اطلاعات بیان کرد: وزارت اطلاعات جایگاه ویژه‌ای دارد و انتظارات از این بزرگواران بسیار زیاد است، نخبه پروری در این دستگاه باید در سرلوحه کار‌ها قرار گیرد، باید تلاش کنند پشت پرده نقشه‌های دشمن را شناسایی کنند و نسبت به آن‌ها به مقابله بپردازند و موضوع حفظ اطلاعات جز حساس‌ترین و مقدس‌ترین وظایف ماست.

امام جمعه اراک ادامه داد: خداوند عنایت فرموده امام و رهبری به ما داد که توانست سرنوشت منطقه و جهان را تغییر دهد و ما نباید نسبت به این مسئله بی تفاوت باشیم، معنی انتظار بی تفاوتی و گوشه‌نشینی نیست باید همه تلاش کنیم زمینه ظهور را برای حضرت ولیعصر (عج) آماده کنیم.

او با اشاره به جایگاه نمازجمعه گفت: نماز جمعه خیمه و ستون دین، خیمه امام زمان (عج)، خیمه انقلاب و رهبری است و همه باید در این خیمه گرد هم آییم، نماز جمعه به شخص وابسته نیست بلکه به امام زمان عجل الله و رهبری وابسته است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی افزود: نماز جمعه بیعت هفتگی با امام زمان (عج) و محل حضور و وحدت مردم و نزدیک شدن به خداوند متعال است که می‌تواند تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کند و همه باید برای حفظ سنگر نماز جمعه تلاش کنیم.

او در پایان گفت: خداوند یک فرصت به تشیع و روحانیت شیعه داده است، باید قدر این فرصت را بدانیم و نسبت به آن بی تفاوت نباشیم و اگر خلاف این باشد خداوند این فرصت را از ما خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.