برپایی نمایشگاه سراسری گل و گیاه همزمان با نمایشگاه سوغات و هدایا

مدیر روابط عمومی نمایشگاه‌های بین المللی استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه سراسری گل و گیاه همزمان با نمایشگاه سوغات و هدایا در کرمانشاه خبر داد.

حامد وفاپور مدیر روابط عمومی نمایشگاه‌های بین المللی استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه سراسری گل و گیاه همزمان با نمایشگاه سوغات و هدایا در کرمانشاه خبر داد.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه‌های بین المللی استان کرمانشاه افزود: در این نمایشگاه تولیدکنندگان و فعالان در حوزه گل و گیاه گیاهان زینتی، آپارتمانی، دارویی و در حوزه سوغات و هدایا از استان‌های مختلف محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار میدهند.

وی گفت: ایجاد فرصتی مناسب برای دوستداران گل و گیاهان به منظور آشنایی با انواع گیاهان مناسب آپارتمانی، برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ارائه توانمندی‌های مشارکت کنندگان و فعالان در این حوزه در امر گل و گیاه سوغات و هدایا از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وفاپور خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در حوزه سوغات و هدایا از استان‌های یزد، مازندران. گیلان، آذربایجان، اصفهان، اردبیل، مرکزی، همدان، کرمانشاه و کردستان محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار میدهند.

وی گفت: نمایشگاه گل و گیاه همزمان با نمایشگاه سوغات و هدایا از ۱۵ اسفند لغایت ۲۰ اسفند در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد برگزار خواهد شد.

به گفته مسئول روابط عمومی نمایشگاه‌های بین الملی کرمانشاه این نمایشگاه در تاریخ مذکور از ساعت ۱۵ تا ۲۱ آماده بازدید علاقمندان خواهد بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.