۱۱۱۵ تن انواع گوشت منجمد در استان سمنان ذخیره‌سازی شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۱۱۱۵ تن گوشت منجمد مرغ و قرمز برای نوروز و ماه رمضان در استان ذخیره‌سازی شد.

 یادگار احمدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در سی‌وچهارمین نشست کارگروه تنظیم بازار استان سمنان افزود: ۲۰۰ تن پرتقال و ۱۲۰ تن سیب زرد و قرمز ویژه عید نوروز، بیش از یکهزار تن مرغ منجمد و ۱۱۵ تن گوشت قرمز گوساله و گوسفندی در انبار‌های استان ذخیره شد و موجود است.

وی با اشاره به قرارگرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان و ضرورت تنظیم بازار و توزیع کالا‌های اساسی، تاکید کرد: تاکنون چهار هزار و ۶۰۰ تن برنج هندی و تایلندی و ۱۴ هزار تن شکر و ۱۹ هزار تن گندم در انبار‌های استان سمنان ذخیره شد.

وی افزود: از ابتدای دیماه و به منظور تنظیم بازار ایام پایانی سال، ۳۵ تن مرغ منجمد، ۴۵ تن گوشت گوسفندی و ۱۸۷ تن گوشت گوساله و روزانه ۵۲ تن گوشت مرغ گرم در استان سمنان به منظور تنظیم بازار و دسترسی شهروندان توزیع شد.

احمدی ابراز داشت: در آستانه سال جدید و ماه مبارک رمضان به منظور رصد و پایش بازار کالا و خدمات، طرح‌های نظارتی و گشت‌های مشترک بازرسی با همکاری دستگاه‌های مرتبط انجام می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ذخیره انواع کالا‌های عیدانه و ویژه ماه مبارک رمضان در انبار‌های استان در حال انجام و تکمیل شدن است و در خصوص ذخیره‌سازی کالا‌های اساسی مشکلی وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار