طی ارتباطی ویدئوکنفرانسی با حضور وزیر راه؛

۲ پروژه راهداری در جیرفت به بهره برداری رسید

۲ پروژه راهداری به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور وزیر راه و رئیس سازمان راهداری کشور همزمان با ۱۰ استان در جیرفت به بهره برداری رسید.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان در حاشیه این مراسم در جیرفت که با حضور مدیر کل صداوسیمای مرکز کرمان و مدیران کل جنوب کرمان برگزار شد، گفت: امروز ۲ پروژه مهم پل۹ دهانه ۷ متر باغبابوئیه و ۲۳ کیلومتر تعریض و بهسازی محور جیرفت_بلوک_فاریاب با حضور کنفرانسی وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

مجتبی محمودی افزود: برای این دو پروژه مهم که در یک محور انجام شده، بیش از ۳۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

او از رفع نقاط پر تصادف در این محور خبر داد و تصریح کرد: طول کل محور جیرفت بلوک فاریاب ۵۵ کیلومتر است که با بهره برداری از این ۲۳ کیلومتر که زیر بار ترافیکی قرار گرفت، مابقی آن در دو قطعه برای تعریض به مناقصه گذاشته شده است و در مجموع بیش از ۵۰ میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان برای تکمیل این ۵۵ کیلومتر هزینه خواهد شد.

۲ پروژه راهداری در جیرفت به بهره برداری رسید

مدیر کل راهداری جنوب کرمان با اشاره به وجود ۸۹ نقطه حادثه خیز شناسایی شده، بیان داشت: ۷۴ نقطه اصلاح اساسی انجام و ۱۵ نقطه با همکاری ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها و اداره ایمنی و حریم اداره کل ایمن سازی و برای سفر‌های نوروزی آماده شده است.

۲ پروژه راهداری در جیرفت به بهره برداری رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار