مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران:

شهیدان الگوی ما هستند

ابراهیم جباری گفت: شهیدان الگوی ما هستند و وارث خدمات و مجاهدت‌های خالصانه شهدا هستیم که باید با تحقیق در ویژگی‌های شهدا از آن‌ها الگو بگیریم.

سردار ابراهیم جباری مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در جشنواره مالک اشتر در جمع کارکنان سپاه و بسیج استان ایلام گفت: جشنواره مالک اشتر با الگو قرار دادن مالک اشتر برای تکریم از کارکنان سپاه و بسیج شکل گرفته است.

وی گفت: معرفی بهترین‌ها، توسعه فرهنگ شایسته‌سالاری، رشد و تعالی، حرکت جهادی و انقلابی، هویت‌بخشی، انگیزه‌بخشی، حرکت سپاه روی ریل دائمی و نوشوندگی از جمله اهداف جشنواره اشراف است.

وی مطرح کرد: ایلام با تلاش مجموعه سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف سال گذشته در رده سه استان برتر در زمینه اشراف بود.

وی در ادامه گفت: شهیدان الگوی ما هستند و وارث خدمات و مجاهدت‌های خالصانه شهدا هستیم که باید با تحقیق در ویژگی‌های شهدا از آن‌ها الگو بگیریم.

وی بیان داشت: در مناطق مختلف کشور امثال شهید سلیمانی داریم، اما همچنان استعداد آن‌ها ظهور نکرده، باید سازوکاری فراهم شود تا استعداد‌های این افراد به سمت شکوفایی پیش برود.

وی اظهار کرد: عزت، امنیت، استقلال و آزادی که جمهوری اسلامی به ما عطا کرده نعمات بزرگی است که باید قدر آن را بدانیم و برای تحول در سایر بخش‌ها تلاش کنیم.

وی افزود: مردم با خدا معامله کردند و اعتقاد راسخ و محکم داشتند به همین دلیل غیرممکن‌ها ممکن شد و شاه و ایادی استکبار از مملکت به بیرون رانده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.