بازنشستگان فرهنگی در انتظار پرداخت معوقات

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از تاخیر در پرداخت معوقات فرهنگیان بازنشسته گلایه کرد.

معلمان مهمترین اعضای جامعه هستند. آن‌ها برای موفقیت و کامیابی کودکان زحمت‌های فراوانی را تحمل می‌کنند و انگیزه خوبی برای انجام کار‌ها به دانش آموزان القا می‌کنند. اما برخی از معلمان که به درجه بازنشستگی رسیدند، از پرداخت نشدن معوقه شش ماهه گلایه کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار

باسلام بنده یک دبیربازنشسته فرهنگی هستم حدود ۲ سال قبل بابت ارتقای گروه بازنشستگان ماقبل سال ۱۳۹۶ احکامی صادرگردید ولیکن بعد از گذشت ۲ سال هنوز معوقه شش ماهه آن واریز نگردیده و کسی پاسخگو نیست صندوق بازنشستگی کشوری سازمان برنامه وبودجه هیچکدام پاسخگو نیستند تقاضاداریم با توجه به هزینه‌ها در شب عید نوروز اقدامات لازم صورت گیرد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
سلام من دبیر بازنشسته فرهنگی هستم 3 سال قبل بابت ارتقای گروه بازنشستگان ماقبل سال ۱۳۹۶ احکامی صادر گردید اما بعد از گذشت 3سال هنوز معوقه شش ماهه آن واریز نگردیده و کسی پاسخگو نیست صندوق بازنشستگی کشوری سازمان برنامه و بودجه هیچکدام پاسخگو نیستند
با توجه به از بین رفتن ارزش پول ملی و اینکه سال 99دلار 30هزار تومن بود و حالا 52 هزار تومن فکر نکنم با 2میلون و چهار صد تومن اون موقع الان بشه چیزی خرید ،آیا این انصاف هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
با سلام برخی از معلمین بازنشسته1400 مدت ۵ الی ۷ سال در روستاهای محروم با مشکلات به عنوان آموزشیار نهضت سوادی آموزی در امر سواد آموزی تلاش نموده وبعد از آن نیز درروستا تدریس ولی در مدت خدمت از طبقه گروه تشویقی بهر ه مند نشده لطفا دراین خصوص رسیدگی شود .باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
با سلام لطفا درمورد همسان سازی حقوق شاغلین با کارکنان بازنشسته نیز رسیدگی تا از ۹۰ درصد آن برخوردار شوند ‌‌شکرت
آخرین اخبار