توزیع ۳۰۰ هزار اصله نهال در آذربایجان‌شرقی

 مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌شرقی از توزیع ۳۰۰ هزار اصله نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی در سطح استان خبر داد.

آقای داودی با تاکید بر نقش آموزش و پرورش و دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان کشور در حفاظت از طبیعت و منابع طبیعی  اظهار کرد: همکاران در اداره ترویج و جلب مشارکت‌های مردمی به بهانه هفته منابع طبیعی میهمان مدارس، معلمان و دانش‌آموزان هستند تا درباره اهمیت حفظ و حراست از منابع طبیعی با دانش آموزان گفتگو و دانش افزایی کنند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه زنگ درختکاری با حضور دانش‌آموزان و اولیا و نیز معلمان به مناسبت فرارسیدن هفته منابع طبیعی برگزار می‌شود.

آقای داودی با اشاره به نقش تشکل‌های مردم نهاد زیست محیطی در حفظ و حراست از طبیعت و محیط زیست اظهار کرد: تشکل‌های زیست محیطی نقش مهمی در فرهنگ‌سازی برای حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست در جامعه دارند و نه تنها در هفته منابع طبیعی بلکه در تمام هفته‌های سال به کمک‌های این عزیزان نیاز داریم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی همچنین به اجرای طرح بزرگ مردمی کاشت یک میلیارد درخت اشاره کرد و افزود: این طرح همزمان با هفته منابع طبیعی به صورت رسمی کلید می‌خورد و ما در اسفند ماه به صورت انبوه و با مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف استان اقدام به نهال کاری خواهیم کرد.

آقای داودی از رسانه‌ها به عنوان بازوان توانای فرهنگ ساز نام برد و گفت: از همه رسانه‌ها برای کمک به اجرای این طرح بزرگ و مردمی دعوت می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار