صدور مجوز فعالیت ۱۱ مرکز رشد در دانشگاه‌های آزاد اصفهان

مدیر مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از دریافت مجوز فعالیت ۱۱ مرکز رشد در این دانشگاه از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

کامران صفوی مدیر مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: با توجه به تفاهم‌نامه معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم و معاونت تحقیقات فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و مصوبات کمیسیون پژوهش و فناوری شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، ۱۱ مرکز رشد موفق به دریافت مجوز فعالیت شدند.


او افزود: مراکز رشد اصفهان (مرکز رشد جنرال و گیاهان دارویی)، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، کاشان، لنجان، فلاورجان و دهاقان که در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ فعال شده اند و مراکز رشد شاهین‌شهر، نایین و دولت‌آباد که به تازگی توانسته‌اند مجوز راه‌اندازی از وزارت علوم دریافت کنند مراکزی هستند که مجوز فعالیتشان را وزارت علوم صادر کرد.


مدیر مراکز رشد دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان عنوان کرد: بیشترین مجوز صادر شده از طرف وزارت علوم برای فعالیت مراکز رشد در دانشگاه آزاد اسلامی بوده و یادآور می‌شود که مراکز رشد استان اصفهان علاوه بر این، دارای مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.