خدمت رسانی خادمیاران مازندرانی در چایخانه حرم مطهر رضوی

خادمیاران رضوی مازندران درآستانه نیمه شعبان باحضور در چایخانه حرم مطهر روزانه ۲۰ هزار چای بین زائران توزیع می‌کنند.

محمداسماعیل امام‌زاده، دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران گفت: در آستانه نیمه شعبان، ۷۰ خادمیار رضوی مازندران از۱۳ الی ۱۵ اسفندماه در چایخانه حرم مطهر رضوی به زائرین خدمت رسانی می‌کنند.

او افزود: یکی از اقدامات مهم و مورد استقبال استان قدس رضوی دائر کردن چایخانه در صحن‌های مختلف است که دفاتر و ستاد کانون‌های رضوی سراسر کشور نوبت گرفته و خدمات رسانی می‌کنند و به نوعی دفاتر سراسر کشور این چایخانه را اداره کنند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران یادآور شد: نوبت ستاد کانون‌های رضوی مازندران ۱۳ تا ۱۵ اسفند ماه، است که ۷۰ نفر از خادمیاران مشغول خدمت رسانی هستند و علاوه بر چای شیرین به نام امام رضا (ع) به عنوان تبرک، ۶۰ هزار بسته فرهنگی آماده و در بین زائران توزیع می‌شود.

امام‌زاده گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۲ برای ۲۶ بار چایخانه حضرت را برای استان مازندران رزرو و هر شهرستان استان مازندران به نوبت ارائه خدمت کنند که ستاد استان هم فصلی یکبار خدمت رسانی زائران خواهد بود.

او بیان داشت: نوبت ارائه خدمت برای خادمیاران رضوی در چایخانه امام رضا (ع) ۳ روز است تا به زائران در حرم رضوی خدمت رسانی کنند.

به گفته امام‌زاده، خادمیاران رضوی باهمکاری خیرین، روزانه با توزیع ۲۰ هزار چای و۳۰هزارعدد شیرینی و سوغات مازندران به همراه ۱۰۰هزار بسته فرهنگی در بین زائران توزیع کرده و میزبان زائرین و مجاورین حضرت ثامن الحجج هستند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران گفت: با توجه به فرا رسیدن اعیاد ماه شعبان وهمزمان با روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و در آستانه نیمه شعبان و خیل عاشقان و ارادتمندان حرم مطهر رضوی و افزایش زائرین در ماه شعبان در حرم رضوی، آماده خدمت رسانی مضاعف با حضور تعداد بیشتری از خادمیاران هستیم و به نیابت از مردم علوی تبار وعاشق امام رضا (ع) به زائرین درحرم مطهر خدمت رسانی خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.