یک روستای فریدونشهر همچنان در محاصره برف

با وجود بازگشایی گردنه کلوسه راه ارتباطی، برق و ارتباط مخابراتی روستای کمران فریدونشهر در غرب استان اصفهان همچنان قطع است.

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به بازگشایی گردنه کلوسه بعد از یک ماه تلاش گفت: روستا‌های کلوسه در ۱۲۰ کیلومتری فریدونشهر و در گردنه‌ای صعب‌العبور هستند و برای برف‌روبی مسیر آن‌ها در این مدت عوامل اداره راه با ۳ دستگاه بولدوزر و ۳ دستگاه خودروی پشتیبانی و کمک گروه ۴۰ مهندسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) یک ماه تلاش کردند.


او با اشاره به سقوط ۸ بهمن در گردنه کلوسه که ارتفاع بزرگ‌ترین آن‌ها به ۱۵ متر می‌رسید افزود: محور کلوسه ۲۰ کیلومتر است که ۵ کیلومتر آن گردنه است و اکنون فقط راه روستای کمران بسته و برق و مخابرات آن قطع است و نیرو‌های اداره راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند.


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: گروه‌های اداره برق برای روشنایی پنل‌های خورشیدی را به روستای کمران منتقل کرده اند.


شیشه‌فروش اعزام پزشک و پرستار و معاینه بیش از ۳۰۰ بیمار و اعزام تیم‌های واکسیناسیون دامپزشکی به روستا‌های پشتکوه فریدونشهر را از اقدامات انجام شده برای خدمات رسانی به ساکنان روستا‌های این منطقه برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.