تجلیل از جوانان برتر آذربایجان غربی در هفته جوان

معاون ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با هفته جوان از جوانان برتر در حوزه‌های ورزش، تولید، دانش بنیان و سازمان‌های مردم نهاد تجلیل می شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: همزمان با هفته جوان از جوانان برتر حوزه‌های مختلف از جمله ورزش، تولید، دانش بنیان و سازمان‌های مردم نهاد تجلیل به عمل خواهدآمد.

محمد سپهری گفت: هفته جوان امسال به شعار "جوان پرچمدار پیشرفت ایران" از روز پنج‌شنبه ۱۱ اسفند آغاز شده و قرار است در طی این هفته برنامه‌های مختلفی با محوریت جوانان در استان آذربایجان‌غربی برگزار شود.

وی افزود: جشنواره جوانان برتر ایران زمین از شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته در مرحله استانی است که در آن از ۳۶ جوان برتر و نمونه در حوزه‌های دانش بنیان، کارآفرینان جوان، تولید، هنر، مشارکت‌های اجتماعی، نخبگان علمی، اختراعین و ابتکار تجلیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: در اولین برنامه شاخص این هفته، رویداد کشوری اتم (الگو‌ها و تجربیات موفق) در سطح استانی با مشارکت معاونت امور جوانان و ستاد اجرایی حضرت امام با حضور مدیرکل ستاد اجرایی استان، معاون امور جوانان استان و رییس مرکز پیشرفت در دانشکده قاضی طباطبایی برگزار شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: "دیدار و تجلیل از جوانان عرصه دانش بنیان و فناوری"، "نشست با کارآفرینان جوان عرصه تولید"، "تجلیل از نخبگان جوان شهرستان‌های سطح استان" و "تجلیل از سازمان‌های مردم نهاد برتر استان" از دیگر برنامه‌های شاخص هفته جوان استان است.

سپهری با اشاره به اینکه هفته جوان به عنوان یک هفته نمادین طرح‌ریزی شده و برنامه‌ریزی ما احیا و مطالبات حقوق جوانان در تمام طول سال از طریق برگزاری ستاد‌های ساماندهی، کمیته سامان و ... است تا بتوانیم بخشی از خواست‌های جوانان را اجرایی کنیم.

وی اظهار کرد: همچنین برنامه‌های مختلف با محوریت جوان در سطح تمام شهرستان‌های استان برنامه ریزی شده و برگزار خواهدشد.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: متمرکز کردن خدمات دستگاه‌های اجرایی و دولت به سمت زیرساخت‌های مورد نیاز جوانان از جمله اشتغال، مسکن و ازدواج و دانش افزایی از جمله اولویت های دولت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.