رییس انجمن ورزشی چوگوی فدراسیون ورزش‌های همگانی:روز شهدا را با سه شهید گمنام گذراندیم

در تقویم رسمی کشور روز ۲۲اسفند بنام روز شهدا نامیده شده که با آخرین روز از هفته منابع طبیعی تقارن یافته است.

به مناسبت روز شهدا دکتر طالب رجب پور یادگار دفاع مقدس و رییس انجمن ورزشی چوگوی فدراسیون ورزش‌های همگانی به همراه یکی از مشاوران انجمن راهی کلاردشت شدند تا باحضور خود در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کلاردشت ضمن قدر سپاسی از کارکنان اداره مزبور و تبریک هفته منسوب به آنها، به اهمیت نقش حافظان منابع طبیعی درخدمت به کشور و کمک به ارتقای نرخ رشد ناخالص ملی در توجه بخشی به منابع سرشار طبیعی خصوصاً کاشت یک میلیارد نهال برای تقویت اکوسیستم اشاره کرد وگفت:ماباور داریم نقش منابع طبیعی در توسعه کشورمان حیاتی است ودرشمار مهمترین منابع ثروت ملی مان است، چونکه زمینه ساز حرکت درجهت دستیابی به اهداف توسعه پایدار است واگر بنا داریم که جامعه پایداری داشته باشیم باید برای احیاء و توسعه منابع طبیعی بیش از پیش همت کنیم.

مهندس جواد فلاح رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کلاردشت با قدردانی از حضور رییس ورزش چوگوی کشورمان درجمع حافظان منابع طبیعی گفت:تقارن آخرین روز از هفته منابع طبیعی با روز تجلیل از شهدای والامقام کشورمان فرصت شایسته‌ای است تازیارتگاه شهیدان گمنام عطر افشانی وبرای تکریم از آنان که امنیت مان مرهون شان است نهال غرس کنیم تاثمره آن معطر به عطر غبار مزار شهدای مان شود.

فلاح افزود: نوع رفتار اجتماعی ما در نرخ رشد منابع طبیعی مان تأثیر دارد و نگرش مثبت جامعه انسانی میل به حفظ منابع ایجاد نموده و هر دو نوع نگرش موجب پیشرفت اقتصادی خواهد شد. بنابراین ما تلاش خواهیم کرد تا آگاهی از ارزش منابع طبیعی در جامعه بیشتر تعمیم یابد تا جاییکه اطمینان حاصل شود که نسل بعدی نسبت به بقای منابع طبیعی حساس‌تر از نسل حال است.

پس از این دیدار رییس، معاون وکارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کلاردشت برای تجدید میثاق وعطر افشانی مزار سه شهید والامقام خوشنام راهی زیارتگاه شان شدند تا باغرس نهال بنام نامی شهیدان خوشنام آخرین روز از هفته پاسداشت مقام حافظان منابع طبیعی و سرمایه ملی وخدادادی با زیارت فرزندان خوشنام روح الله سپری کنند.

فلاح که خود حافظ این نعمت خدادادی است گفت: این میثاق، یک عهد محکم برای حفظ نعمتی است که شهیدان مان برای نگاهداشت وجب به وجب آن از زمان ومکان عبور کردند وبخدا پیوستند.

درحاشیه مراسم عطر افشانی ونهال کاری مزار شهیدان خوشنام دکتر طالب رجب پور که خود یادگار دوران جهاد و شهادت است در تماس با مادر شهید گرانقدر عزیز الله رستم پوردرکلاراباد ضمن گرامیداشت یاد و نام جوان عزیزشان وتکریم از مادر بزرگوار شهید برایشان آرزوی سلامتی و عافیت نمود و گفت: ما که خود از آن دهه ۶۰هستیم تمام قد صبوری و شکیبایی تان را ارج می‌نهیم وشرمنده آرمان شهید گرانقدر تان هستیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار