نونهالان تایبادی در مسابقات اسکیت آلپاین خراسان رضوی ۶ مدال طلا کسب کردند

رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد از کسب مدال طلا توسط ۶ نفر از ورزشکاران نونهال این شهرستان در مسابقات اسکیت آلپاین خراسان رضوی خبر داد.

علی آقایی رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد گفت: هفتمین دوره مسابقات استانی اسکیت آلپاین نونهالان خراسان رضوی به میزبانی شهرستان طرقبه شاندیز برگزار شد که ۶ ورزشکار تایبادی حائز مقام اول این رقابت‌ها در سنین مختلف شدند.

او افزود: در بخش پسران کیان مهدی زاده، پارسا سلیمانی، و پرهام نورمحمدی و در بخش دختران ضحا سیدالحسینی، مهرسا سلیمانی و مارال پاشایی موفق به کسب مقام نخست و مدال طلای این دوره از مسابقات در سنین مختلف شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد ادامه داد: همچنین تانیا ترابی و پگاه رویین تن دیگر شرکت کنندگان تایبادی بودند که به ترتیب موفق به کسب مقام دوم و سوم رقابت‌ها شدند.

آقایی بیان کرد: تیم تایباد به مربیگری خانم سحر ترابی به این مسابقات ورزشی اعزام شد که نتیجه آن کسب هشت مقام و مدال بود.

او تصریح کرد: هفتین دوره مسابقات اسکیت آلپاین در ماده پارالل اسلالوم خراسان رضوی با حضور ۱۱۰ شرکت کننده در قالب ۱۱ تیم از شهرستان‌های مشهد، سبزوار، کاشمر، تایباد و درگز برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد تاکید کرد: ورزشکاران در رشته اسکیت آلپاین در سطحی شیبدار شروع به حرکت کرده و پس از عبور از موانعی موسوم به دروازه به خط پایان می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار