تشریح برنامه‌های هفته جوان در استان یزد

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت هفته جوان در استان و شهرستان‌ها خبر داد.

علیرضا پورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن هفته جوان گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته جوان در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود و دیگر دستگاه‌ها نیز به صورت جداگانه برنامه‌هایی را اجرا خواهند کرد.

او افزود: مراسم عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، دیدار جوانان با ائمه جمعه، جشن‌های بزرگ روز جوان، بازارچه خیریه فصل همدلی با اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری، تئاتر خیابانی با محوریت و موضوع خانواده، نشست‌های گفت و شنود جوانان با مسئولان، جشنواره بومی محلی پرواز بادبادک‌ها، تجلیل از جوانان برتر در مرکز استان و شهرستانها، همایش‌های آموزشی، اردو‌های راهیان پیشرفت در سطح شهرستانها، کارگاه‌های آموزشی اشتغال و کارآفرینی، کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی، ارائه خدمات رایگان مشاوره از مهم‌ترین برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته جوان است.

مدیرکل ورزش و جوانان از همایش‌های دوچرخه سواری، پیاده روی و کوهنوردی، مسابقات ورزشی و بازی‌های بومی محلی، برنامه درختکاری با همکاری سایر دستگاه‌ها (شرکت در کاشت ۱۱۰ اصله درخت)، کتابخانه گردی، اردو‌های پیشرفت در قالب بازدید جوانان از شرکت‌ها و کارخانجات صنعتی و کارگاه‌های آموزشی در حوزه کارافرینی را از دیگر برنامه‌های این هفته یاد کرد.

پورسلمان اظهار داشت: برگزاری رویداد استارتاپی، محافل نورانی شبی با قرآن با حضور جوانان، شب شعر، مسابقات کتابخوانی، شعر و .. و کارگاه داستان نویسی، اهدای خون، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی ویژه سمن‌ها در موضوعات مختلف، برگزاری اردوی فرهنگی ورزشی تفریحی، افتتاح مراکز مشاوره از دیگر برنامه‌های هفته جوان در استان یزد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار