ارزیابی خدمت رسانی و مشکلات بیمارستان نبی اکرم (ص) با حضور وزیر بهداشت

وزیر بهداشت در سومین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت، در سفری دو روزه از طریق فرودگاه عسلویه وارد استان بوشهر شد.

وزیر بهداشت در بدو ورود به استان بوشهر در قالب سومین مقصد از دومین دور سفر‌های استانی هیات دولت، با حضور در بیمارستان نبی اکرم (ص) در جریان ارائه خدمات و مشکلات قرار گرفت.

بهرام عین اللهی در این سفر ضمن بازدید از پروژه های عمرانی حوزه سلامت استان بوشهر، چندین طرح جدید بهداشتی و درمانی در این استان را افتتاح می کند. 

وزیر بهداشت در بدو ورود به استان بوشهر از بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص) عسلویه بازدید کرد و در ادامه به منظور بازدید و افتتاح پروژه های حوزه سلامت به شهرستان های کنگان، دیر، کاکی، خورموج، اهرم، دیلم، گناوه و برازجان سفر می کند. 

در این سفر، میز ارتباطات مردمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور دکتر پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت به مدت سه روز و تا فردا جمعه، برپا شده است. 

گفتنی است پاک آیین، دستیار رسانه ای وزیر، سخنگو و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، دکتر عین اللهی را در این سفر همراهی می کند.

بهرام عین اللهی از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید، از بیماران بستری عیادت و با پرسنل این مرکز درمانی گفتگو و از تلاش‌های آن‌ها در خدمت رسانی به بیماران، تقدیر کرد.  
 
بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) عسلویه سال ۹۲ با ظرفیت ۳۲ تخت افتتاح شده و در بخش‌های اورژانس، بستری زنان، مردان، اطفال، اتاق عمل، درمانگاه، رادیولوژی، داروخانه، آزمایشگاه، سی تی اسکن و زایشگاه به بیماران خدمات رسانی می‌کند.

وزیر بهداشت در سفر به استان بوشهر، پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری بنک از توابع شهرستان کنگان را افتتاح کرد. این پایگاه اورژانس در زمینی با زیربنای ۱۲۵ متر مربع در مدت ۶ ماه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ساخته و تجهیز شده است.

وزیر بهداشت همچنین از بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان بازدید و مشکلات این مرکز را بررسی کرد.

عین اللهی ضمن تقدیر از تلاش های نیروهای بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، بر ضرورت بهسازی و نوسازی بخش های فرسوده این بیمارستان، تاکید کرد.

مرکز تخصصی دیالیز شفا بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیّر که با مشارکت یکی از خیّرین سلامت ساخته شده با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

بهرام عین‌اللهی در حاشیه افتتاح این مرکز درمانی، اظهار کرد: خوشحالیم که امروز و فردا تعدادی از پروژه های حوزه سلامت افتتاح می‌شود و یکی از این پروژه‌ها، مرکز تخصصی دیالیز شفا در شهرستان دیّر است.

وی ضمن تقدیر از مشارکت خیّرین در توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت، گفت: بانی خیر این پروژه، مرحوم حاج حسین توانا بوده که فرزندان ایشان هزینه ساخت و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز تجهیزات مورد نیاز این مرکز را تامین کرده است.

وزیر بهداشت با اشاره به آغاز به کار ۶ تخت دیالیز مجهز در این مرکز درمانی، گفت: مرکز تخصصی دیالیز شفا در دیّر، پذیرای ۳۵ بیمار کلیوی این شهرستان و بیماران شهرهای اطراف خواهد بود.

مرکز تخصصی دیالیز شفا بیمارستان امام هادی(ع) دیّر با اعتباری حدود ۳ میلیارد تومان ساخته و با صرف حدود ۵ میلیارد تومان تجهیز و راه اندازی شده است.

عین اللهی همچنین از بخش های مختلف بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیّر بازدید و بر تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی این بیمارستان تاکید کرد.

مرکز درمان بستر امام صادق(ع) شهر کاکی دشتستان در زمینی با زیربنای دو هزار و ۲۰۰ متر مربع در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان توسط خیّرین سلامت ساخته شده است.

بیمارستان محلی(درمان بستر) امام صادق(ع) شهر کاکی دارای بخش های اتاق عمل سرپایی، رادیولوژی، سونوگرافی، زایشگاه، بستری های موقت اطفال، مردان و زنان است.

وزیر بهداشت ضمن تقدیر از خیّرین در ساخت این پروژه، در گفت و گو با مردم در جریان مشکلات بهداشتی و درمانی این شهر قرار گرفت.

برچسب ها: عسلویه ، وزیر بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار