دانشگاه شهرکرد میزبان هزار و ۸۸۴ داوطلب آزمون دکترا است

آزمون‌های تحصیلات تکمیلی صبح پنجشنبه با برگزاری آزمون دکتری آغاز شد و در این آزمون یک‌هزار ۸۸۴ نفر در حوزه امتحانی دانشگاه شهرکرد شامل ۸۴۷ خانم و یک هزار و ۳۷ نفر آقا به رقابت می‌پردازند.

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد گفت: آزمون‌های تحصیلات تکمیلی صبح پنجشنبه با برگزاری آزمون دکتری آغاز شد و در این آزمون یک‌هزار ۸۸۴ نفر در حوزه امتحانی دانشگاه شهرکرد شامل ۸۴۷ خانم و یک هزار و ۳۷ نفر آقا به رقابت می‌پردازند.

عبدالرزاق دانش افزود: حوزه امتحانی دانشگاه شهرکرد به عنوان بزرگترین حوزه امتحانی آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری در چهارمحال و بختیاری صبح پنجشنبه برگزارکننده آزمون دکترا و صبح جمعه و بعد از ظهر روز‌های جمعه و پنجشنبه برگزارکننده آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ است.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: داوطلبان آزمون دکترای ۱۴۰۲ در چهارمحال و بختیاری در ۲۴۷ رشته امتحانی در این آزمون به رقابت می‌پردازند و بیشترین داوطلب مربوط به رشته روانشناسی با ۱۱۲ نفر شرکت‌کننده است.

نماینده سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه شهرکرد گفت: آزمون کارشناسی ارشد نیز در سه نوبت در سه حوزه امتحانی دانشگاه شهرکرد، دانشگاه آزاد شهرکرد و حوزه امتحانی لردگان صبح جمعه و عصر روز‌های جمعه و پنجشنبه برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار