اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری برای کودکان کار

معاونت حمایت های اجتماعی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: به مناسبت روز درختکاری تعدادی از کودکان کار و بی بضاعت در بوستان سرخه حصار اقدام به کاشت نهال خواهند کرد.

پیمان ضیایی با اشاره به برنامه های ویژه برای اعیاد شعبانیه و استقبال از نوروز ١٤٠٢ گفت: با توجه به در پیش بودن ایام شاد سعی شده است تا برنامه های متنوعی با همكارى با عنوان بهار ایران با کودکان ایران برگزار شود.

وی برخی از این اقدامات را بر شمرد و افزود: راه اندازی موکب در خیابان های انقلاب و ولیعصر و در شب میلاد امام زمان(عج)، موزه پارک پردیسان، دارآباد، شهربازی المهدی، مجموعه گردشگری برج آزادی تهران، باغ وحش ارم، پارک ارم و پخش فیلم سینمایی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله ایران برنامه ها برای کودکان کار و بی بضاعت است.

ضیایی از برگزاری اردوی راهیان نور خبر داد و افزود: اعزام ١٠٠ نفر از کودکان کار به همراه خانواده به اردوی راهیان نور از جمله برنامه هایی است که در این ایام در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: به مناسبت روز درختکاری تعدادی از کودکان کار و بی بضاعت در بوستان سرخه حصار اقدام به کاشت نهال خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار