آغاز هفته فرهنگی ورزنه اصفهان

با اعلام شورای فرهنگ عمومی ۱۱ تا ۱۷ اسفند به عنوان هفته فرهنگی ورزنه، شهر فرشتگان سپیدپوش، نامگذاری شده است.

سعید رحیمی فرماندار ورزنه با اشاره به تقویم هفته فرهنگی این شهرستان گفت: ۱۱ اسفند روز بهداشت محیط و تندرستی، ۱۲ اسفند، سالگرد تشییع هفت تن از شهدای ورزنه‌ای دفاع مقدس روز ایثار و شهادت، ۱۳ اسفند روز بزرگداشت کشاورزی، ۱۴ اسفند روز احسان و نیکوکاری و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه، ۱۵ اسفند روز درخت‌کاری و جاذبه‌های گردشگری ورزنه، ۱۶ اسفند روز زبان مادری و گویش محلی و ۱۷ اسفند به‌نام روز ثبت ملی چادر سفید و میراث معنوی شهرستان ورزنه نام‌گذاری شده است.


اوبا بیان اینکه فردا ۱۲ اسفند یادواره شهدا در گلزار شهدای ورزنه برگزار می‌شود، گفت: در روز ۱۷ اسفند که با نیمه شعبان و میلاد خجسته امام عصر (عج) مصادف شده، جشن بزرگ بانوان چادر سفید را در گنجینه ورزنه را برگزار می‌کنیم.

فرماندار ورزنه، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و غذا‌های محلی در موزه مردم‌شناسی و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان را از دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی بیان و اضافه کرد: استخر بزرگ ورزنه که در سفر ریاست جمهوری برای آن بودجه اختصاص یافت پس از ۱٠ سال آماده افتتاح شد که البته به دلیل مشکلات ایجاد شده در وزارت ورزش و جوانان باید منتظر ماند.


رحیمی با اشاره به اینکه بیمارستان بزرگ شرق اصفهان مزین به نام حاج قاسم سلیمانی آماده افتتاح است، افزود: در این زمینه هم منتظر تصمیم وزارت بهداشت هستیم، البته طرح‌های دیگری مانند زمین چمن و بلوار شهید سلیمانی نیز آماده بهره‌برداری است.


او با توجه به مساعد بودن هوا از هم‌استانی‌ها دعوت کرد در هفته فرهنگی ورزنه به این شهرستان که ایستگاه پایانی زاینده‌رود است، سفر کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.