آغاز ثبت نام حج تمتع در لرستان

مدیر کل حج و زیارت لرستان گفت: ثبت نام حج تمتع ۱۴۰۲ از صبح امروز آغاز شد.

 مدیر کل حج و زیارت لرستان، با اشاره به آغاز ثبت نام حج تمتع ۱۴۰۲ از امروز گفت: اولویت اول اعزام به حج تمتع با زائرانی است که در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۹ ثبت نام و وجوه مربوطه را واریز کرده بودند.

حمید مصطفایی افزود:متقاضیان حج تمتع سال آینده از امروز، ۱۰ اسفند برای ثبت نام در کاروان‌های اعلام شده به سامانه «https://reserve.haj.ir» مراجعه کنند.

او با بیان اینکه در تفاهم نامه سازمان حج، ۸۷ هزار و ۵۵۰ نفر از کشورمان به سرزمین وحی مشرف می‌شوند، گفت: زائران خانه خدا براساس اولویت‌های تعیین شده با حفظ امنیت، سلامت و کرامت راهی سفر معنوی حج خواهند شد.

مدیر کل حج و زیارت لرستان اولویت اول اعزام به حج تمتع را با زائرانی دانست که در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۹ ثبت نام و وجوه مربوطه را واریز کرده بودند و گفت: این افراد به دلیل شیوع کرونا و لغو حج در آن سال موفق به تشرف نشدند و تاکنون نیز انصراف نداده‌اند.

مصطفایی ادامه داد: اولویت دوم با دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۲۹ اسفند سال ۱۳۸۵ است که باید قبل از ثبت نام به سامانه reserve.haj.ir مراجعه کرده و پس از تکمیل اطلاعات، کد رهگیری دریافت کنند.

او  با بیان اینکه اولویت سوم هم با دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا تاریخ ۳۱ فروردین سال ۱۳۸۶ است، خاطرنشان کرد: ثبت نام متقاضیان با اولویت‌های اعلام شده فقط برای تکمیل ظرفیت خالی کاروان‌ها بوده و لذا مراجعه به سایت reserve.haj.ir برای دریافت کد رهگیری الزامی است.

مدیرکل حج و زیارت لرستان اولویت‌های چهارم و پنجم را شامل دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ اول اردیبهشت و اول خرداد سال ۱۳۸۶ به بعد دانست و عنوان کرد: انتخاب کاروان و ثبت نام به صورت غیرحضوری بوده و متقاضیان می‌بایست ابتدا نسبت به ثبت نام اولیه در یکی از کاروان‌های استان مبادرت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.