رفع مشکل ۱۰ شرکت تولیدی لرستان

استاندار لرستان گفت: مشکلات ۱۰ شرکت تولیدی استان برای از سرگیری فعالیت مرتفع شدند.

فرهاد زیویار استاندار لرستان در شانزدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان که در محل سالن جلسات استانداری استان برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات و موانع پیش روی ۱۰ شرکت تولیدی استان با تصویب اعضای ستاد مرتفع شدند.

او با بیان اینکه در راستای این مصوبات موانع موجود از جمله معوقات بانکی، تأمین اجتماعی، بهداشت کار و معوقات گاز و برق با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط مرتفع می‌شوند، تصریح کرد: با این روند، تعلیق این مراکز تولید مرتفع شده و می‌توانند فعالیت خود را از سرگیری کنند.

استاندار لرستان در ادامه به بررسی مشکلات یک شرکت تولیدی طی جلسات فرعی و کارشناسی اشاره کرد و گفت: موانع پیش‌روی این شرکت تولیدی در این نشست به نتیجه نرسید و برای بررسی بیشتر با رویکرد رفع موانع به جلسه بعد موکول شد.

زیویار مشکل برق را عمده‌ترین مانع فعالیت این مرکز تولیدی برشمرد و افزود: تلاش تیم‌های کارشناسی بر این است که قبل از این که این موضوع در جریان مسائل حقوقی قرار گیرد مرتفع و به سرانجام برسد.

او در خصوص سیاست‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، تصریح کرد: تمامی تلاش اعضای ستاد بر این است که در جهت رفع موانع تولید استان که مسیر اصلی توسعه است گامی برداشته شود.

استاندار گفت: باید با حمایت از مراکز تولیدی بستری فراهم شود که این مراکز به ثبات و پویایی برسند.

 

برچسب ها: شرکت تولیدی ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.