ارتش رژیم صهیونیستی رزمایش خود در کرانه باختری را آغاز کرد

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز رزمایش گسترده نظامی در مناطق مرکزی و جنوب کرانه باختری خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه رزمایش نظامی یک روزه‌ای را در مناطق مختلف کرانه باختری و نیز مناطق مرزی با نوار غزه آغاز کرد.

براساس گزارش «عرب ۴۸» این رزمایش در سایه تشدید تنش‌های نظامیان رژیم صهیونیستی ی علیه مردم فلسطین در کرانه باختری و نیز بالا گرفتن حملات گروه‌های شهرک نشین به فلسطینیان، پس از تهاجمات اخیر شهرک نشینان به شهر حواره در نابلس انجام می‌شود.

طبق گفته سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، این رزمایش در مناطق مختلف کرانه باختری اجرا شده و در طول آن صدای انفجار به گوش خواهد رسید و نیز شاهد حرکت نیرو‌های ارتش و خودرو‌های نظامی در کرانه باختری خواهیم بود.

او توضیح داد که این رزمایش همچنین در مرز‌های رژیم صهیونیستی با نوار غزه، در منطقه ساحلی زکیم انجام می‌شود. ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیرو‌های نظامی در کرانه باختری از صبح تا بعد از ظهر چهارشنبه رزمایش نظامی انجام خواهند داد.

روز گذشته نیز ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی از تقویت نیروهایش در منطقه نابلس در شمال کرانه باختری با استقرار چهارمین گردان نظامی خود خبر داد. این دستور پس از گفتگو‌های وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با فرماندهی ارتش این رژیم در بازدید از محل اجرای عملیات حواره که به کشته شدن دو شهرک نشین انجامید، صادر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار