پرداخت ۵۴۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ در استان اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از پرداخت ۵۴۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ به بیش از ۵ هزار طرح کارفرمایی و خوداشتغالی در استان خبر داد.

یاسر عبداللهی عابد بیان کرد: ۵۴۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل جزء یک و ۲ بند ب تبصره ۱۶ به بیش از ۵ هزار طرح کارفرمایی و خوداشتغالی در استان اردبیل پرداخت شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل افزود: همکاری بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای تسریع در پرداخت تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط، روند معرفی افراد متقاضی تسهیلات از سوی دستگاه‌ها و وضعیت پرداخت‌ها در بانک‌های عامل بررسی شد.

عبداللهی عابد ادامه داد: با توجه به تدوین برنامه اشتغال استان اردبیل برای سال آینده، همکاری دستگاه‌های مرتبط در این راستا تا پیش از پایان سال جاری اهمیت دارد.

او تصریح کرد: همچنین ثبت اطلاعات اشتغال محقق شده دستگاه‌ها در سامانه رصد ضروری بوده و نیازمند دقت حوزه‌های مربوط در ثبت دقیق اطلاعات اشتغال ایجادشده و توجه به ثبت به‌موقع است.

گفتنی است؛ این نشست که بیش از ۲ ساعت طول کشید، هر یک از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل گزارشی از تعهدات ابلاغ‌شده و اقدامات انجام‌گرفته در خصوص تحقق اشتغال و همچنین پرداخت تسهیلات ابلاغی تبصره ۱۶ را ارائه کردند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.