هفته بیست و چهارم سری آ ایتالیا

یوونتوس ۴ - تورینو ۲/ فتح دلاموله، هدیه یاغی تورین به بیانکونری

تیم یوونتوس موفق شد با گلزنی برمر کاپیتان سابق تورینو، این تیم را در دربی شهر تورین شکست دهد.

در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم سری آ ایتالیا، تیم یوونتوس از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه میزبان رقیب همشهری خود یعنی تیم تورینو بود که در نهایت موفق شد دربی شهر تورین موسوم به دربی دلاموله را با نتیجه چهار بر دو پیروز شود.

ابتدا یان کارامو در همان ابتدای مسابقه و دقیقه ۲ روی ضعف خط دفاعی یوونتوس در ضربه کرنر دروازه شزنی را باز کرد. یوونتوس چند دقیقه بعد با شوت خوان کوادرادو روی پاس کوستیچ، بازی را به تساوی کشاند. این هفتمین پاس گل کوستیچ در سری آ بود.

یووه در ادامه کمی عقب نشست و تورینو در دقایق پایانی نیمه اول روی ضربه تیز و هوشمندانه سانابریا گل دوم را زد، اما ثانیه‌هایی بعد ضربه سر دنیلو پس از برخورد به تیر عمودی از خط دروازه گذشت تا بیانکونری بازنده به رختکن نرود.

جذابیت نیمه دوم هم مثل نیمه اول بود. دوشان ولاهوویچ یک فرصت طلایی برای گلزنی داشت، اما شوت محکم او در مصاف تک‌به‌تک به تیر افقی خورد. البته ایوان ایلیچ هم با یک شوت فنی، دروازه یوونتوس را لرزاند.

دقایقی پس از ورود پل پوگبا و فدریکو کیه زا، بیانکونری به گل رسید. سانتر کیه زا با ضربه سر برمر همراه شد تا کاپیتان فصل گذشته تورینو، دروازه تیم پیشینش را در دربی باز کند.

این پایان ماجرا نبود؛ این بار آدریان رابیو روی توپ ارسالی و البته تاثیرگذاری برمر گل زد تا خیال یوونتوسی‌ها از برد راحت شود.

پوگبا در این مسابقه برای اولین بار در بازگشتش به یوونتوس برای این تیم بازی کرد و در مجموع بیش از ۳۰۰ روز بود که در هیچ مسابقه رسمی‌ای بازی نکرده بود.

شاگردان آلگری با این برد ۳۵ امتیازی و با وجود اختلاف ۱۰ امتیازی با لاتزیو رده چهارمی، کاملا به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار شدند. تورینو هم با ۳۱ امتیاز دو پله پایین‌تر از یووه در رتبه نهم جای دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار