درمانگاه تامین اجتماعی در سلسله راه‌اندازی می‌شود

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس گفت: پیشرفته‌ترین دستگاه ام. آر. آی در بیمارستان امام خمینی (ره) الشتر نصب می‌شود.

یحیی ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس اظهار داشت: مجوز راه‌اندازی درمانگاه تامین اجتماعی برای شهرستان سلسله اخذ شده است و به زودی این درمانگاه ایجاد می‌شود.

او با بیان اینکه سلسله تنها شهرستان استان لرستان است که درمانگاه تامین اجتماعی ندارد، افزود: تا زمانی که ساختمان این درمانگاه احداث می‌شود، فعالیت آن در یک ساختمان اجاره‌ای آغاز می‌شود.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مجوز احداث این درمانگاه دو هفته پیش اخذ شده و برای راه‌اندازی یک مرکز اجاره‌ای نیز با معاون درمان سازمان تامین اجتماعی هماهنگی‌های لازم انجام گرفته است.

او بیان کرد: درمانگاه تامین اجتماعی سلسله شامل پزشک عمومی، دندانپزشکی، مامایی، تزریقات، داروخانه و … است و افراد تحت پوشش تامین اجتماعی می‌توانند از این خدمات این درمانگاه به صورت رایگان استفاده کنند.

ابراهیمی گفت: برای اجاره مکان آن نیز بنا شده در این هفته یک تیم مهندسی کارشناسی لازم را انجام دهند، برای ساخت ساختمان درمانگاه نیز زمینی در داخل محوطه درمانگاه الشتر برای این کار درنظر گرفته شده است.

او تصریح کرد: اعتبار ساخت درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان سلسله در بودجه ۱۴۰۲ سازمان تامین اجتماعی مصوب شده است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود به راه‌اندازی دستگاه ام. آر. آی در بیمارستان امام خمینی (ره) الشتر اشاره و خاطرنشان کرد: ظرف دو تا سه روز آینده پیشرفته‌ترین دستگاه ام. آر. آی در بیمارستان الشتر نصب می‌شود که می‌تواند کار آنژوگرافی را هم انجام دهد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.