از کشف بیش از ۱۰ کیلو مواد مخدر در آبیک تا کشف البسه قاچاق در قزوین

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سه شنبه نهم اسفند ماه ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت:در راستای تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی و کنترل محور‌های مواصلاتی و در پی دریافت خبرمبنی بر اینکه فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کنند، شناسایی و دستگیری او در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبیک قرار گرفت.

وی افزود:ماموران در یک عملیات مشترک با ماموران مبارزه مواد مخدر استان در تحقیقات اولیه متهم را شناسایی و در بازرسی از مخفیگاه او ۱۰ کیلو و ۸۹۰ گرم تریاک کشف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ۲ نفر قاچاقچی در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف مواد محترقه غیرمجاز درشهرستان البرز

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش مواد محترقه غیرمجاز در شهر‌های محمدیه، بیدستان و مهرگان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات شهرستان البرز قرار گرفت.

وی افزود: ۲ نفر عاملان فروش مواد محترقه که به صورت سیار در سطح شهرستان فعالیت می‌کردند توسط ماموران شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با بیان اینکه در بازرسی از وسایل و اقلام همراه متهمان ۲۹ هزار و ۷۴۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف البسه قاچاق درقزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی قزوین- زنجان به یک دستگاه سواری پژو مشکوک و دستور توقف آن راصادر کردند.

وی افزود:پس از توقف خودرو و در بازرسی اولیه توسط ماموران، تعداد قابل توجهی البسه خارجی تاناکورا کشف و یک نفر دراین خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده، برابر نظر کارشناسان مربوطه حدود ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.