امضای توافقنامه‌ همکاری وزارت اطلاعات و فرهنگ طالبان با دانشگاه‌های خصوصی

معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ طالبان در کنفرانس "امضای توافق‌نامه‌های همکاری میان این وزارت با دانشگاه‌های خصوصی" گفت از برنامه های کاریابی و تحصیلی جوانان حمایت می کنیم.

توافقنامه های همکاری میان معینیت امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ و دانشگاه‌های خصوصی در نشستی که امروز سه شنبه ۹ حوت در مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت برگزار گردید به امضا رسید. 

مولوی محمد یونس راشد، معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ گفت: هیئت حاکمه افغانستان به رشد جوانان متعهد بوده و همواره حمایت اش را از برنامه های کاریابی و تحصیلی جوانان اعلام نموده است. 

مولوی محمد یونس راشد اضافه کرد، به منظور رسیدگی به پیشنهادات و مشکلات جوانان، به ۱۷ ولایت سفر نمودیم و در این جریان با هزاران جوان به گونه حضوری روی موارد مختلف بحث و تبادل نظر داشتیم، خواست اکثریت جوانان این بود که در کابل زمینه تحصیلی برای شان مهیا گردد و امروز اینک به منظور رسیدگی به خواست جوانان با ۴۰ دانشگاه خصوصی توافقنامه ها را به امضا رساندیم. 

معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ از همکاری بی دریغ دانشگاه‌های خصوصی در راستای فراهم نمودن زمینه تحصیلی برای جوانان ستایش به عمل آورده و افزود که این معینیت برای بیش از یک هزار جوان بی بضاعت امکانات لیلیله را نیز فراهم کرده است. 

محمد یونس راشد همچنین تاکید ورزید که معینیت امور جوانان تلاش خواهد کرد تا فرصت های کاریابی را برای جوانان تحصیل کرده فراهم نماید. 

این در حالی است که به تازگی اتحادیه دانشگاه‌ها و موسسات خصوصی کشور از کاهش ثبت نام دانشجویان در موسسات تحصیلی کشور ابراز نگرانی کرده و گفته اند که اگر درب دانشگاه‌ها به روی دختران باز نشود، بیش از ۴۰ موسسه تحصیلی به دلیل مشکلات اقتصادی مسدود خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.