آمادگی مجموعه سلامت فارس برای ارائه خدمات درمانی در نوروز ۱۴۰۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر آمادگی و خدمت رسانی در روز‌های پایانی سال و ایام نوروز ۱۴۰۲ تاکید کرد.

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دیدار با رئیس دانشکده پزشکی، مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه و روسای بیمارستان‌های شیراز، با قدردانی از فعالیت گروه‌های آموزشی و همکاری مستمر با مجموعه دانشگاه گفت: تامین و حفظ سلامت، یک کار گروهی و جمعی است و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با انسجام و همبستگی بیش از پیش در مسیر خدمت به مردم گام برمی دارد.

رئیس دانشگاه گفت: چرخه ارایه خدمات سلامت در فارس مرهون تلاش شبانه روزی تمامی کارکنان در واحد‌های مختلف دانشگاه در اقصی نقاط استان است.

او با بیان اینکه مراکز بهداشتی درمانی با تمام توان در روز‌های پایانی سال و ایام نورز ۱۴۰۲ در خدمت مردم و مسافران نوروزی است، ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده در حال حاضر کمبودی در زمینه ملزومات پزشکی و دارو‌های اساسی و موردنیاز بیمارستان‌ها نداریم.

حسینی با اشاره به افزایش بیماران تنفسی سرپایی در مراکز درمانی طی روز‌های گذشته، اضافه کرد: ارائه خدمات به مردم مانند روز‌های شیوع کروناویروس، به درستی و بر اساس نیاز در ایام نوروز نیز ادامه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بر اساس پیش بینی و برنامه ریزی‌های لازم در قطب‌های درمانی شهرستان ها، تمامی خدمات درمانی تخصصی مورد نیاز بیماران در بیمارستان‌های شهرستان‌های قطب با حضور متخصصان در ایام نوروز ارائه می‌شود تا بار مراجعه بیماران به مراکز درمانی شهر شیراز کاهش یابد.

سید حسام الدین نبوی زاده رئیس دانشکده پزشکی نیز با بیان اینکه برنامه گروه‌های آموزشی برای ایام نوروز با هماهنگی مدیران گروه‌ها تدوین و ارسال شده است، ابراز امیدواری کرد: گروه‌های آموزشی با تمام توان در ایام نوروز در کنار سایرمجموعه‌های دانشگاه در خدمت مردم است.

ارائه گزارشی از تعداد مراجعان به اورژانس بیمارستان‌ها و خدمات درمانی ارائه شده در ایام نوروز ۱۴۰۱ و چالش‌های موجود از سوی دکتر «کامران راسخ» مدیر امور بیماری‌ها و مراکز تشخیصی و درمانی معاونت درمان دانشگاه از دیگر بخش‌های این نشست بود.

همچنین دکتر محمدجواد مرادیان مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه با توجه به فرارسیدن روز‌های پایانی سال و در پیش بودن چهارشنبه آخر سال و حوادث احتمالی چهارشنبه سوری، آمادگی و خدمت رسانی ویژه در مراکز درمانی و اورژانس ۱۱۵ در چهارشنبه آخر سال را اعلام کرد.

در پایان این نشست هم اندیشی مدیران گروه‌های آموزشی و روسای بیمارستان‌های شیراز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در راستای ارتقای ارایه خدمات درمانی در نوروز ۱۴۰۲ پرداختند.

افزایش رضایتمندی مراجعان از خدمات اورژانس، ویزیت روزانه اساتید آنکال سرویس‌های مختلف در ایام تعطیلات نوروز، مناسب بودن زمان پاسخگویی آزمایش‌ها و فعالیت واحد رادیولوژی، تعیین تکلیف به هنگام بیماران اورژانس و فعالیت متخصصان مقیم از دیگر موارد مطرح شده در این نشست هم اندیشی بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.