خط کشی بیش از ۲۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نمین

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت: بیش از ۲۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نمین در ۱۱ ماهه گذشته خط کشی شده است.

مهدی آزاد با بیان اینکه در مدت یاد شده محور‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان با استفاده از ۴ هزارو ۲۰۰ تن آسفالت سرد و گرم لکه گیری شده گفت: راهداران پل زیر گذر ورودی جدید نمین را با استفاده از ۱۰۰ تن آسفالت رگلاژی انجام داده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین در بازدید از محور اردبیل-آستارا با اشاره به اینکه در ۱۱ ماهه گذشته بیش از هزار کیلومتر از حریم راه و جاده شنی شهرستان نمین تسطیح و رگلاژ شده تصریح کرد: در این مدت راهداران ۱۸ کیلومتر شانه سازی انجام داده اند.

آزاد حفاظت و صیانت از حریم راه را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و افزود: با حضور ۴۸۵ مورد گشت راهداری در محور‌ها تاکنون جهت جلوگیری از تجاوز به حریم ۱۰۱ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی و متوقف شده، ۳۴ مورد درختکاری غیر مجاز جمع آوری و همچنین با اخذ ۲۲ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم در حوزه استحفاظی این شهرستان اقدام شده است.

او در ۱۱ ماهه گذشته از جابجایی ۹۸۸ هزار تن کالا توسط ۲۴ شرکت حمل ونقل کالا در شهرستان نمین خبر داد و اظهار کرد: در مدت یاد شده ۴۰ هزار و ۷۹۱ برگ بارنامه نیز در این شهرستان صادر شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین همچنین در مدت یاد شده جابجایی ۹ هزار نفر مسافر را در شهرستان نمین یادآور شد و بیان کرد: ۲ شرکت مسافربری در این شهرستان در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

آزاد، نصب ۱ مورد دهانه حفاظ پل، اصلاح و بازسازی ۱۵۶ شاخه گاردریل، ایمن سازی ۷۶۰ مورد تیر‌های روشنایی با دپو خاکریز، رنگ آمیزی ۲۰۲ متر مربع از سرعت کاه‌ها، جمع آوری و باز سازی ۵۵۳ عدد تابلو‌های فرسوده، شستشوی ۳۸ هزار و۳۶۰ عدد تابلو، ریزش برداری ۱۹۱۵ کامیون، پاکسازی ۱۹۵ کیلو متر زباله و ۳ هزار کامیون حمل مصالح را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۱۱ ماهه گذشته برشمرد.

او افزود: راهداران شهرستان نمین در راستای انجام وظیفه ذاتی خود در راهداری زمستانی نسبت به استقرار اکیپ‌های آماده باش در راهدارخانه حیران و راهدارخانه مرکزی به صورت شبانه روزی اقدام نموده و ۱۳ هزار کیلومتر برفروبی و با ۲هزار و۳۰۰ تن نمک پاشی نسبت به بازگشایی راه‌های اصلی، فرعی و روستایی در کمترین زمان ممکن بعد از بارش‌ها اقدام نموده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین با بیان اینکه راهداران شهرستان نمین مسئولیت نگهداری از ۳۶۷ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد افزود: از این مقدار ۴۵کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلو متر راه فرعی، ۱۹۲ راه آسفالته روستائی، ۳۴.۵ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومترنیز راه مرزی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.