آمادگی ۴۲۰ پایگاه نیکوکاری برای جمع آوری کمک‌های مردمی در گلستان

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت:امسال ۴۲۰ پایگاه،آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان در جشن نیکوکاری هستند.

عیسی بابایی گفت:جشن نیکوکاری امسال  باشعار "هر روز عیدی دیگراست" در اسفند امسال اغاز شده  است.

او با اشاره به این که امسال ۴۲۰ پایگاه آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان گلستان در جشن نیکوکاری هستند، افزود: با شروع جشن نیکوکاری، ۴۰ پایگاه در سطح شهر و میادین اصلی، ۳۶۰ مرکز نیکوکاری و ۲۰ اداره کمیته امداد در سطح استان آماده دریافت کمک‌های مردمی به نیازمندان در سراسر استان هستند.

او گفت: در روز پنجشنبه ۱۱ اسفندماه در همه میادین اصلی شهر‌های استان، پایگاه جشن نیکوکاری مستقر می‌شود و دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم نوعدوست است.

مدیرکل کمیته امداد گلستان افزود: در روز ۱۲ اسفند ماه نیز در پایگاه‌های نماز جمعه این جشن برگزار و کمک‌های نمازگزاران جمع آوری می‌شود.

او افزود: همچنین در روز چهاردهم اسفندماه، سالروز تاسیس کمیته امداد، زنگ نیکوکاری در تمامی مدارس استان طنین انداز خواهد شد.

بابایی گفت: سال گذشته ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط مردم نوعدوست و مراکز نیکوکاری در جشن نیکوکاری جمع آوری شد و پیش بینی می‌شود امسال این مبلغ به ۲۴ میلیارد تومان برسد.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان تصریح کرد: هم استانی‌های خیراندیش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به صورت الکترونیکی از طریق آنی پرداخت و کد دستوری #۰۱۷*۱*۸۸۷۷* و یا کمک‌های نقدی از طریق شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۱۸-۹۹۹۷-۰۲۲۶ و شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ نزد بانک ملی واریز و همچنین با مراجعه به سایت امداد به نشانی emdad. ir در جشن نیکوکاری امسال مشارکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.