دوگنبدان میزبان مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور

رئیس هیات بسکتبال کهگیلویه وبویراحمد گفت: با حضور بسکتبالیست‌های ۴ استان کشور مرحله سوم مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور در شهر دوگنبدان برگزار می‌شود.

حشمت الله اقبال پناه از حضور تیم‌های شهرداری شیراز، شوان گروه پارسه گرمسار، نخلستان جم تهران و نفت و گاز گچساران خبر داد و افزود: این رقابت‌ها از ۱۰ تا ۱۲ اسفندماه به میزبانی باشگاه نفت و گاز گچساران برگزار می‌شود.

رئیس هیات بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اینکه اولین دیدار این رقابت‌ها در روز‌های چهارشنبه ۱۰ اسفند برگزار می‌شود، بیان کرد: در بازی نخست تیم‌های شهرداری شیراز با نخلستان جم تهران و در بازی دوم تیم‌های شوان گروه پارسه گرمسار و نفت و گاز گچساران به مصاف هم می روند.

اقبال پناه ادامه داد: در روز پنج شنبه ۱۱ اسفند نیز تیم‌های نخلستان جم تهران با شوان گروه پارسه گرمسار و در بازی دوم نیز تیم‌های نفت و گاز گچساران  و شهرداری شیراز  با هم مسابقه می دهند.

او از دیدار تیم‌های شهرداری شیراز با شوان گروه پارسه گرمسار در روز جمعه ۱۲ اسفند خبر داد و یادآور شد: در بازی دوم نیز تیم‌های نخلستان جم تهران با نفت و گاز گچساران به مصاف هم می‌روند.

رئیس هیات بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: با هماهنگی انجام شده این مسابقات به صورت زنده از شبکه استانی دنا پخش می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.