طرح مبارزه با سارقان به قلب کویر رسید/ کشف ۱۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اجرای طرح مبارزه با سارقان گفت: در اجرای این طرح ۱۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در سمنان کشف شد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای فرمانده انتظامی استان سمنان ابراز کرد: در اجرای تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور و مطالبات شهروندان مبنی بر مبارزه با پدیده سرقت، طرح برخورد با سارقان و مالخران در استان سمنان هم‌زمان با سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: این طرح با هدف افزایش احساس امنیت اجتماعی و عمومی و پیشگیری از تکرار و وقوع سرقت‌های دیگر با توجه به فرارسیدن پایانی سال، با محوریت پلیس آگاهی و همکاری و تعامل یگان‌های انتظامی و عملیاتی استان اجرایی شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان به مدت زمان ۱۰ روزه اجرای این طرح از ۲۵ بهمن‌ماه اشاره کرد و افزود: مأموران انتظامی توانستند ۴۴ سارق و سه مالخر را در چند عملیات جداگانه‌ای دستگیر کنند.

موقوفه‌ای به کشف ۷۸ فقره انواع سرقت شامل خودرو، موتورسیکلت، احشام، اماکن خصوصی و ... اشاره و اضافه کرد: در همین راستا، یک باند چهار نفره سارقان مسلح و اعضای باند سارقان به عنف، شناسایی و دستگیر شدند.

وی به کشف ۱۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در مدت زمان اجرای طرح اشاره کرد و با هشدار به سارقان و مخلان نظم و امنیت گفت: کسانی که بخواهند به هر طریقی امنیت روانی جامعه را بر هم بزنند، بدانند که مثل همیشه با واکنش برق‌آسای پلیس مواجه خواهند شد و از دست مأموران انتظامی جان سالم به درنخواهند برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار