برنامه ۵ ساله شهرداری باید تدوین شود

شهردار زرند گفت: تدوین برنامه ۵ ساله شهرداری باعث خواهد شد، شهر به صورت متوازن در همه زمینه‌ها پیشرفت کند.

علی ضیاءالدینی در اولین نشست کمیته راهبردی و برنامه ریزی شهرداری با اعلام اینکه همه مدیران شهرداری باید نیاز‌های آنی شهر را شناسایی واولویت بندی کنند، گفت: تدوین برنامه ۵ ساله شهرداری باعث خواهد شد شهر به صورت متوازن در همه زمینه‌ها پیشرفت کند.

او تدوین این برنامه را باعث حرکت شهرداری در مسیر نظرات کارشناسی شده و مشخص عنوان کرد و افزود: می توان به جرات گفت که این طرح از اجرای برنامه‌هایی خارج از چهارچوب جلوگیری و باعث پیشرفت شهر خواهد شد.

شهردار زرند بیان کرد: نگاه کارشناسی به مسائل و مشکلات، باعث خواهد شد تا این نهاد از صرف هزینه‌های بیهوده صرف نظر کند و براساس تعریف پروژه‌ها گام بردارد و هزینه کند. 

او ارتباط و تعامل سازنده شهردار و شورای شهر را بسیار موثر دانست و بیان کرد: اگر شهرداری به جای رسیدن به مسائل حاشیه ای، دنبال اجرای برنامه‌های اساسی و برنامه ریزی شده برود، شهر وضعیت بهتر و زیباتری به خود خواهد گرفت.

منتخب شورای شهر زرند توجه به قانون و پایبندی به آن، راه اندازی دفتر ارزیابی عملکرد، راه اندازی واحد سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی را از دیگر اهداف و طرح‌ها عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با تهیه این برنامه، گام‌های اساسی برای شهر زرند برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.